مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از راه اندازی ۵ دستگاه مینی بوس ویژه بانوان در مسیر تندرو خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،ایمان غنی زاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت:با هدف افزایش تعداد ناوگان فعال و نیز نوسازی ناوگان شرکت واحد در سالجاری و با توجه به ظرفیت به وجود آمده برای فعالیت مینی بوس در مسیر تندرو (BRT) همزمان با افزایش تقاضای سفر در روز‌های پایانی سال ۵ دستگاه مینی بوس با اعتباری افزون بر ۵ میلیارد تومان تامین و وارد ناوگان خدمت رسانی شد.

او افزود: مینی بوس‌های فوق ویژه بانوان است و در مسیر تندرو حدفاصل میدان راه آهن تا میدان بسیج و بالعکس با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی فعالیت می‌کنند و فعالیتشان ضمن کاهش زمان انتظار، از شلوغی اتوبوس‌ها ناشی از تجمع مسافر نیز جلوگیری می‌کند.

او با اشاره به برنامه نوسازی ناوگان شرکت واحد خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات مالی و تحریم‌های ظالمانه، خرید تعدادی اتوبوس نو از یکی از شرکت‌های داخلی نهایی شده که در روز‌های آتی شاهد ورود این اتوبوس‌ها به چرخه خدمت رسانی به شهروندان خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه اضافه کرد:امیدواریم با توجه به وضعیت عمر ناوگان اتوبوسرانی خرید و تزریق اتوبوس جدید به‌صورت مستمر تا رسیدن به حد استاندارد ادامه داشته باشد تا در خدمات دهی به شهروندان با مشکل مواجه نشویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.