مدیر کل کمیته امداد استان تهران گفت: افزایش رقم تسهیلات در تهران با توجه به رقم تورم و هزینه‌های زیاد زندگی می‌تواند، کمک کننده باشد.

سید ابوالفضل پرپنجی مدیر کل کمیته امداد استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ۷۰۰ مرکز نیکوکاری تخصصی و عمومی در استان تهران فعال هستند.

او با بیان اینکه بخشی از این مراکز در مساجد و محلات مختلف مستقر هستند، گفت: بخشی از مراکز نیکوکاری استان در حوزه‌های تخصصی مشغول به فعالیت هستند که در حوزه اشتغال، مشاوره و... است.

پرپنجی با بیان اینکه ۵ مشاوره‌های تخصصی در استان افتتاح شده است، ادامه داد: حدود ۸ هزار فرصت شغلی در سطح استان، در سال ۹۹، ایجاد کردیم، گفت: تسهیلات پرداختی به طرح‌های اشتغالزایی از ۵ میلیون تومان تا ۵۰ میلیون تومان به صورت متفاوت پرداخت شده است.

او بیان کرد: افزایش رقم تسهیلات در تهران با توجه به رقم تورم و هزینه‌های زیاد زندگی می‌تواند کمک کننده باشد.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۷ ۱۳ فروردين ۱۴۰۰
سلام خواهش میکنم پیگیری کنید چرا بهزیستی هیچ وامی به مددجوها نمیده جز وام اشتغال که اونم بعد از دریافت مستمری ناچیز رو قطع میکنن شاید یکی وام لازم داره لوازم منزل یا هرچیزی بخره و با همون مستمری قسط بده این چه معنی داره حالا برعکس کمیته وام میده لطفا به فکر مشکلات ما هم باشین
آخرین اخبار