سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره بازی تیمش برابر پرسپولیس توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، داریوش یزدی، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: ابتدا اعیاد شعبانیه را به مسلمانان جهان و پیشاپیش سال نو و عید باستانی نوروز را به مردم ایران تبریک می‌گویم. فردا با تیم قابل احترامی بازی داریم که از لحاظ کیفی در بخش بازیکنان و کادر فنی شرایط خوبی دارد، اما نقاط ضعف و قوتی دارد که در طول هفته روی آن‌ها کار کردیم.

دنبال پیروزی مقابل پرسپولیس هستیم

یزدی در ادامه خاطر نشان کرد: به دنبال این هستیم که از برتری‌های فنی و کیفیت بالای پرسپولیس در طول بازی جلوگیری کنیم. روی نقاط ضعف حریف کار کرده‌ایم تا بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم و عملکردی داشته باشیم که همه از نفت مسجد سلیمان انتظار دارند. نفت مسجد سلیمان از لحاظ فنی تیم خوبی است و بازیکنانی داریم که کیفیت بالایی دارند و با جان و دل کار می‌کنند. بازیکنان ما در نیم فصل اول هم نمایش‌های خوبی در ترکیب داشتند. بازیکنان در ۲ بازی اخیر هم کیفیتشان را تا حدودی نشان دادند، اما بازی سوم مقابل پرسپولیس با ۲ دیدار قبلی ما متفاوت است و ما با تیمی بازی داریم که از ۲ حریف قبلی ما قابلیت‌های بیشتری دارد. برای تمام دقایق این مسابقه برنامه داریم و امیدواریم بتوانیم برنامه هایمان را پیاده کنیم. دنبال این هستیم که شایستگی بازیکنان نفت مسجد سلیمان را در بازی فردا به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره پیروز نشدن تیمش در ۶ هفته اخیر لیگ برتر گفت: همین که توانستیم در فاز دفاعی عملکرد خوبی داشته و کم گل بخوریم، برای ما امتیاز مثبتی است. این موضوع انگیزه را در تیم ما حفظ کرده، اما به دنبال یک برد هستیم و این اتفاق قطعا رخ خواهد داد. نفت مسجدسلیمان تیم با کیفیت و توانمندی است و مقابل سایپا هم نشان دادیم که با وجود خوب دفاع کردن می‌توانیم روی دروازه حریف هم موقعیت ایجاد کنیم. اگر بچه‌های ما در خط حمله خوب کار می‌کردند، می‌توانستیم سایپا را شکست دهیم.

یزدی افزود: تیم ما انگیزه بالایی دارد و به دنبال این هستیم که از نقاط ضعف حریف استفاده کنیم و به روند نبردن‌های خودمان پایان دهیم. امیدواریم بتوانیم مقابل پرسپولیس به پیروزی برسیم.

مقابل پرسپولیس خودمان را از پیش بازنده نمی‌دانیم و می‌خواهیم پایانی خوب برای سال ۹۹ رقم بزنیم

او در پاسخ به این سوال که آیا نفت مسجدسلیمان قابلیت پیروزی مقابل پرسپولیس را دارد، گفت: هیچ چیزی در فوتبال قابل پیش بینی نیست. تیم پرسپولیس را حریف خوبی می‌دانیم، اما این امر به این معنی نیست که خود را از پیش بازنده بدانیم. قطعا به دنبال برد در خانه حریف هستیم، اما اگر این اتفاق هم رخ ندهد، می‌خواهیم حداقل امتیاز را برای خودمان به دست بیاوریم. به پایان سال نزدیک می‌شویم و می‌خواهیم با خوشحالی آخرین بازی سال ۹۹ را به پایان برسانیم تا بتوانیم در ادامه فصل و وقتی که لیگ تعطیل است، دستورات تاکتیکی را با استفاده از فرصت بیشتر تمرین و مرور کنیم و در بازی‌های بعدی در سطحی باشیم که خودمان از نفت مسجد سلیمان انتظار داریم. انتظار ما بیشتر از آن چیزی است که نفت مسجد سلیمان در ۲ بازی اخیر به نمایش گذاشته است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در ادامه عنوان کرد: به بازیکنان و مجموعه تیم خودمان ایمان داریم و مدیریت هم برای رفع کم و کاستی‌ها تلاش می‌کند.

یزدی در خصوص نفرات مصدوم و محروم نفت مسجد سلیمان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: مهدی ایزدی را به دلیل مصدومیت در دیدار جام حذفی در اختیار نداریم، اما سایر نفراتمان برای دیدار فردا آماده هستند و امیدواریم عملکرد خوبی داشته باشند.


بیشتر بخوانید


امیدوارم سال آینده هواداران را در ورزشگاه ها ببینیم

یزدی درباره عملکرد تیمش در نقل و انتقالات گفت: همه می‌دانند که پنجره نقل و انتقالات نفت مسجد سلیمان بسته بود و اکنون هم نمی‌دانم که به صورت قطعی باز شده است یا نه، اما تاکنون ۳ بازیکن جدید به تیم ما اضافه شده‌اند و تا فردا هم ۲ بازیکن دیگر جذب خواهیم کرد. از روز اول به باشگاه لیست دادیم، اما نفت مسجد سلیمان باشگاه کم بضاعتی است و مسئولان آن به دلیل مسائل مالی نتوانستند بازیکنانی که در ۲ لیست ابتدایی من بودند را جذب کنند. با این وجود از شرایط ناراضی نیستم؛ زیرا می‌دانم بازیکنانی که اکنون در نفت مسجد سلیمان حضور دارند را کسی در ابتدای فصل نمی‌شناخت اما اکنون آن ها ستاره هستند. شاید بازیکنانی که اکنون جذب کرده‌ایم را کسی نشناسد، اما در نیم فصل دوم با همین نفرات نمایش‌های خوبی خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره تمدید مجوز تیم‌داری باشگاه مسجد سلیمان گفت: در این مورد من نمی‌توانم بحث کنم و صحبتی داشته باشم. بهتر است فقط درباره مسائل فنی حرف بزنم.

او در ادامه تصریح کرد: سال ۹۹ برای تمام دنیا به ویژه فوتبال خوب نبود؛ زیرا هوادارانی که در ورزشگاه برای خودشان و بازیکنان شور و نشاط و لذت ایجاد می‌کردند، دیگر نتوانستند از نزدیک شاهد برگزاری مسابقات باشند. امیدواریم در سال ۱۴۰۰ اتفاق‌های خیلی خوبی رخ دهد و با ریشه کن شدن ویروس کرونا بتوانیم بار دیگر هواداران نفت مسجد سلیمان را در ورزشگاه ببینیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار