ربیعی: باید با تغییراتی نسبت به ۲ دیدار قبل به میدان برویم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص دیدار این تیم برابر آلومینیوم اراک توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر آلومینیوم اراک، در ارتباط با تمدید قرارداد خود تا سال ۱۴۰۱ با رفسنجانی‌ها گفت: ۵۰ روز پیش باشگاه درخواست تمدید قرارداد را به من ارائه داد و بعد از بررسی ها، جلسات و هدف گذاری‌هایی که صورت گرفت در نهایت منجر به یک برنامه طولانی مدت‌ شد و امیدوارم که بتوانیم در مسیر مطلوبی حرکت کنیم. حضور طولانی مدت در یک تیم چیز بدی نیست. از اعتماد مسئولان و مدیران باشگاه و محبت مردم رفسنجان تشکر می‌کنم.

ربیعی ادامه داد: هدف ما در فصل جاری تثبیت تیم در لیگ برتر است و پله پله به اهداف بالاتر دست پیدا خواهیم کرد تا با ثبات در تمامی ابعاد، شاهد تکامل مس رفسنجان در فوتبال کشور باشیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص دیدار این تیم برابر آلومینیوم اراک اظهار داشت: برای آلومینیوم اراک خوشحالم و افتخار می‌کنم که زمانی سرمربی این تیم بوده‌ام. به خطیبی بابت نتایج خوبی که در نیم فصل اول کسب کرد تبریک می‌گویم و برای منصوریان سرمربی کنونی این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. آلومینیوم تیم خوبی بوده و این را در ۱۷ دیدار این فصل نشان داده است. بازی سخت و مهمی را در پیش خواهیم داشت. بیشترین دغدغه من مربوط به نداشتن چند بازیکن تاثیر گذارم در دیدار فردا است. در لیست ما برای دیدار با آلومینیوم تنها ۱۸ بازیکن حضور دارند.

ربیعی در خصوص غایبان این تیم گفت: حامد نورمحمدی را به علت مصدومیت در اختیار نداریم، همچنین عقیل کعبی به علت محرومیت در دیدار فردا غایب است و قائم اسلامی خواه به علت مثبت شدن نتیجه تست کرونایش قادر به همراهی تیم نخواهد بود. افرادی که به تازگی به تیم اضافه کردیم به شرایط بازی نرسیده اند بنابراین با تغییراتی نسبت به ۲ دیدار قبل به میدان می‌رویم.

ربیعی در پایان گفت: برای مردم آرزوی سلامتی کرده و امیدوارم در سال جدید از شر این بیماری منحوس خلاص شویم، همچنین برای مردم رفسنجان سالی سرشار از خیر و برکت را آرزومندم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار