مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: با امین قاسمی نژاد به توافقات نهایی دست یافته ایم و رضایتنامه او تا فردا به دست ما خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد مددی مدیر عامل باشگاه استقلال پس از جلسه با امین قاسمی نژاد بازیکن مد نظر آبی ها اظهار داشت: روز سختی را داشتیم. با امین قاسمی نژاد صحبت کردیم و مذاکرات خوبی با تیم فوتبال پدیده خراسان داشتیم.

او ادامه داد: باید از مسئولان مشهدی پرسید که نام این تیم پدیده و یا شهر خودرو است. به نهایی شدن قرارداد قاسمی نژاد بسیار امیدوارم هستم و توافقات نهایی انجام شده و نامه رضایت نامه تا فردا به دستمان می‌رسد.

او درباره باز شدن پنجره نقل و انتقالات آبی پوشان بیان کرد: وقتی پول را به حساب بودوروف واریز کردیم به وکیل او نامه زدیم و بعد از یک روز متوجه شدیم پول برگشت خورده است. وکیل این بازیکن اعلام کرد حساب مسدود بوده، اما امشب وکیل بودوروف به ما گفت حسن نیت استقلال ثابت شده است و امیدواریم این موضوع حل شود.

مدیر عامل استقلال افزود: با جذب قاسمی نژاد دیگر پرونده نقل و انتقالات استقلال بسته می‌شود، چون لیست ما دیگر جایی ندارد.

او درباره این که کادر فنی قبلی بار‌ها خواهان دریافت مطالباتشان شده اند، گفت: با کادر فنی قبلی توافق کردیم و قسط اول دیروز پرداخت شد.


بیشتر بخوانید


مددی درباره طلب فرزاد حاتمی گفت: من او را ندیدم، اما می‌خواهم به باشگاه بیاید تا این موضوع را حل کنیم. مسئول دفترم به من اطلاع نداد حاتمی به دفتر باشگاه آمده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار