سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری سمنان از مسدود شدن درهای وادی‌السلام این شهر در روزهای پایانی سال و ایام نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، احمد حمیدی سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری سمنان از مسدود بودن درهای آرامستان وادی‌السلام شهر سمنان در روزهای پایانی سال و ایام نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

او افزود: با عنایت به رسم کهن روزهای پایانی سال در زمینه حضور همشهریان در آرامستان‌ها برای زیارت اهل قبور و با توجه به وضع شکننده موجود و با تصویب ستاد مدیریت مبارزه با بیماری کرونا و همچنین ضرورت حفظ جان و سلامت شهروندان، این سازمان نسبت به مسدود کردن در‌های آرامستان وادی‌السلام سمنان از روز پنجشنبه ۲۸ اسفندماه تا پایان روز پنجشنبه پنجم فروردین ۱۴۰۰ اقدام کرده است.

سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری سمنان از شهروندان شهر اخلاق درخواست کرد در ایام مسدود بودن در‌های ورودی آرامستان از هرگونه تجمع و ازدحام خودداری کنند و ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های اعلامی، با همکاری و مشارکت همشهریان که نقش مؤثری در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و مهار و کنترل این بیماری خطرناک دارند، اقدام مؤثری در این زمینه صورت پذیرد.

حمیدی ضمن تأکید بر ممنوعیت برگزاری هرگونه مجالس ترحیم در این ایام، خاطرنشان کرد: صرفاً مناسک خاک‌سپاری با حضور حداقلی خانواده، امکان‌پذیر است.

انتهای پیام /گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.