وان پلاس از نسل جدید شارژر های تلفن همراه خود رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر اخبار حوزه فناوری و گوشی‌های هوشمند را دنبال می‌کنید، می‌دانید که وان پلاس در حال آماده سازی برای عرضه چند دستگاه جدید در هفته آینده است. ما انتظار داریم این دستگاه‌ها گوشی‌های هوشمند OnePlus ۹، OnePlus ۹ Pro و OnePlus ۹R به همراه ساعت هوشمند OnePlus باشند.

شارژ صفر تا 100 فقط در 43 دقیقه

این شرکت ادعا می‌کند که با پشتیبانی تلفن از شارژ بی سیم ۵۰ وات، آن را در ۴۳ دقیقه از صفر درصد به ۱۰۰ درصد می‌رساند. این سرعت بیشتر از سرعت شارژ بیشتر تلفن‌ها از طریق کابل‌های خود است، بنابراین نادیده گرفتن آن کار ساده‌ای نیست، حتی اگر قبلاً سیستم‌های شارژ بی سیم بسیار سریع را دیده باشیم.

همانطور که گفته شد، این شارژر به شما امکان می‌دهد تلفن خود را به صورت عمودی یا افقی و در هر حالتی و هرجایی، آن را قرار دهید. مثلا تماشای فیلم هنگام شارژ بی سیم در هر حالتی، اکنون امکان پذیر است! البته این شارژر به دلیل اینکه وات بالایی دارد، با یک فن همراه است.

شارژر وان پلاس

OnePlus ۹ و ۹ Pro علاوه بر این شارژر بی سیم، از شارژر سیمی ۶۵ وات هم پشتیبانی می‌کنند که در ۲۹ دقیقه باتری خالی را به صورت کامل پر می‌کند. توانایی‌های شارژ بی سیم OnePlus ۹ با ۱۵ وات افزایش می‌یابد، اما از کنار ویژگی شارژر بی سیم نمی‌توان به سادگی عبور کرد.

وان پلاس 9 دارای صفحه نمایش خمیده با حفره دوربین سلفی است. در بخش پشتی گوشی نیز که از شیشه خمیده ساخته شده است، دوربین چهارگانه دیده می شود. دوربین های پشتی شامل دو حسگر بزرگ هستند که بالای هم قرار دارند و دو حسگر کوچکتر نیز در کنار هم جای گرفته‌اند.

وان پلاس ۹ پرو دارای یک نمایشگر QHD+ با رزولوشن 1440×3120 است. کاربران قادر خواهند بود تا در صورت تمایل بین رزولوشن QHD+ و یا (1080×2340) FHD+ انتخاب کنند و یا اجازه دهند تا گوشی به صورت خودکار رزولوشن مناسب را برای ذخیره باتری انتخاب کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار