تهیه کننده برنامه طنین خوزستان، گفت: برنامه رادیویی عیدانه طنین در ایام نوروز به صورت روزانه با موضوعات جذاب و متنوع پخش می شود.

رضا قادری فر تهیه کننده برنامه رادیویی طنین خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: برنامه رادیویی عیدانه طنین که با همت جوانان و نوجوانان با استعداد سراسر کشور با موضوعات جذاب و متنوع تهیه و تنطیم شده است، در ایام نوروز به صورت روزانه پخش می شود.

او در خصوص موضوعات برنامه رادیویی عیدانه طنین افزود: این برنامه به موضوعات بسیار زیبای محیط زیست، بخشش، توجه به سالمندان در دوران کرونا، قضاوت، نوستالژیک و غیره می پردازد که روزانه تا پایان ایام نوروز ساعت ۱۶:۲۰ دقیقه در برنامه رادیویی استان موج FM ردیف ۹۴ مگاهرتز و همچنین در یک اپلیکیشن پخش خواهد شد.

قادری فر مهم ترین هدف اجرای برنامه رادیویی طنین را حفظ ارزش های دینی دانست و ادامه داد: ملاک و معیار «گروه هنری رایبد» حفظ ارزش های اخلاقی است که جوانان و نوجوان سراسر کشور تلاش می کنند تا بتوانند برنامه هایی با محتوای ارزشی تولید و هنر را به معنای واقعی به همگان در بخش های مختلف سیمایی نشان دهند.

تهیه کننده برنامه رادیویی طنین خوزستان در پایان ضمن قدردانی از گویندگان برنامه عیدانه طنین، گفت: اجرای سایر برنامه های طنین از سوی تیم هنری رایبد در سال ۹۹ مورد استقبال مردم قرار گرفت که باعث شد این گروه با تلاش مضاعف برنامه عیدانه طنین را تهیه و آماده پخش کند، تا بتوانیم با اجرای این برنامه در ایام نوروز بیش از پیش در کنار مردم باشیم و اوقات خوشی را برای آن ها رقم بزنیم.

شایان ذکر است بیان شود رضا قادری فر که تهیه کنندگی و کارگردانی آثار هنری بسیار زیادی در بخش های مختلف، تصویری، موسیقی و هنری از جمله تعزیه، اشک آخر، اجرای کنسرت همزادباران، بانوی بی نشان، نجوای باران و غیره را در کارنامه هنری خود دارد و همچنین مقام اول کشوری بازیگری در جشنواره فیلم من هر روز یکم می میرم، کارگردانی و بازیگری اثر برگزیده جشنواره دانشجویی مرگ عاشق می شود را کسب کرده است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.