رییس مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی کرمانشاه از مصالحه ۷۳ درصدی پرونده‌های ورودی به مراکز مشاوره پلیس در سال 99 در استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سرهنگ یونس کرمی گفت: در سال ۹۹ در مجموع ۱۶ هزار و ۷۶۶ پرونده به دوایر مشاوره کلانتری‌های استان و مرکز مشاوره آرامش مستقر در معاونت اجتماعی کرمانشاه ارسال شد.

او ادامه داد: از این تعداد پرونده در نهایت ۱۲ هزار و ۲۴۰ مورد با تلاش مشاوران کلانتری‌ها و مرکز مشاوره استان که معادل ۷۳ درصد کل پرونده‌های ورودی می‌شود به صلح و سازش ختم شد.

سرهنگ کرمی با اشاره به افزایش ۱۲ درصدی پرونده‌های ورودی به مراکز مشاوره پلیس، خاطرنشان کرد: باوجود این افزایش، پرونده‌های منجر به صلح و سازش نسبت به سال قبل کاهشی نداشته است.

رییس مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همچنین عمده خدمات مشاوره‌ای ارائه شده به شهروندان را بیشتر در زمینه اختلافات خانوادگی، نزاع و درگیری و مسائل روانشناختی، تحصیلی و حقوقی اعلام کرد.

او همچنین با اشاره به شیوع کرونا در استان، یادآوری کرد: مشاوران مرکز استان با استفاده از خط تلفنی ۰۹۶۵۸۰ بیش از ۸۰۰ مورد مشاوره تلفنی در خصوص نحوه مواجه با بیمار مبتلا به کرونا و چگونگی حفاظت از خود در مقابل این ویروس را ارائه کردند.

سرهنگ کرمی در پایان گفت: مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی کرمانشاه و دوایر مشاوره کلانتری‌های استان همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ پذیرای شهروندان برای ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.