رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۱۲ بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در بیمارستان‌های استان اردبیل بستری هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهرام حبیب زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در تشریح آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان اردبیل گفت: در پنج روز گذشته تعداد بستری شدگان و مبتلایان به ویروس کرونا در استان اردبیل رو به افزایش است.

او از بستری ۱۲ بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در استان اردبیل خبر داد و افزود: انجام آزمایشات و پیگیری‌های لازم از افرادی‌که با این بیماران در ارتباط بودند از سوی کادر درمان صورت می‌گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تاکید کرد: از همه خانواده‌هایی که مسافر از استان خوزستان یا کشور عراق دارند یا افرادی در این دو منطقه کار می‌کنند و به استان خواهند آمد درخواست می‌کنیم به محض ورود این افراد به استان، به سامانه ۴۰۳۰ یا تلفن مرکز مدیریت بیماری‌های شهرستان اطلاع داده تا غربالگری و معاینه و تست انجام شود و در صورت ابتلای افراد، سریعا درمان یا ایزوله صورت گیرد تا مانع انتقال ویروس در خانواده گردد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.