مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: ۹ میلیون و ۳۳۲ هزار تردد در جاده‌های استان اصفهان از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ثبت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  مهدی خضری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محور‌های استان اصفهان گفت: از ۲۵ اسفند سال گذشته تا چهار فروردین ۹ میلیون و ۳۳۲ هزار و ۱۰۰ تردد در سطح جاده‌های استان اصفهان ثبت شده است.

او با بیان اینکه میزان تردد ثبت شده در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۵ درصد افزایش داشته است، ابراز داشت: از ابتدای طرح نوروزی امسال تاکنون ۶۳۰ هزار و ۶۲۷ خودرو وارد شهر‌های استان اصفهان شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان اینکه از ابتدای اجرای این طرح تاکنون نیز ۶۹۱ هزار و ۷۶۱ خودرو از شهر‌های استان اصفهان خارج شده است، ادامه داد: این آمار در سال گذشته ۳۷۴ هزار و ۳۱۰ مورد بوده است که  امسال  با افزایش ۸۵ درصدی رو به رو بوده است.

او با بیان اینکه در حال حاضر با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی وزش باد شدید در همه مناطق استان اصفهان را داریم، گفت: این پدیده در محور‌های شرقی و به ویژه نائین و خور و بیابانک شدیدتر است.

احتمال وزش طوفان شن دراستان اصفهان

خضری با اشاره به کاهش دید رانندگان با توجه به وزش طوفان همراه با گرد و خاک در استان اصفهان افزود: این پدیده از ساعت ۱۱ تا ۱۶ امروز تشدید می‌یابد و احتمال بروز طوفان شن نیز خواهیم بود.

او با بیان اینکه همه راهدارخانه‌های استان اصفهان در حالت آماده باش هستند، اضافه کرد: شهروندان در صورت بروز هر گونه حادثه با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.