مدیرعامل جمعیت هلال احمر:

حدود ۲۸ هزار آسیب دیده سیستان و بلوچستان پارسال امدادرسانی شدند

علیرضا میربهاالدین گفت: ۲۷ هزار و ۹۲۳ آسیب دیده سال گذشته توسط نیروهای جمعیت هلال احمر در استان امدادرسانی شدند.

علیرضا میربهاالدین مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: ۴۰۸ مورد حادثه اعم از جادهای، دریایی- ساحلی، زلزله، سیل و آبگرفتگی، توفان و کوهستان در این مدت در سیستان و بلوچستان به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: از مجموع حوادث سال گذشته ۲۶۴ مورد مربوط به حوادث جاده‌ای، ۴۳ مورد سیل و آبگرفتگی،۳۱ مورد خدمات حضوری، ۲۱ مورد کوهستان و ۲۰ مورد دریایی و ساحلی، ۱۳ مورد حوادث شهری، هشت مورد توفان و بقیه موارد مربوط به زلزله، خدمات مناسبتی، آتش سوزی منازل و مراتع، ریزش آوار بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: بیشترین آسیب دیدگان این مدت یا ۱۵ هزار و ۹۴۸ نفر به توفان و ۱۰ هزار و ۷۷۲ نفر به حوادث جاده‌ای اختصاص دارد.

وی ادامه داد: هزار و ۸۰۷ نفر آسیب دیده از حوادث سال گذشته در چادرهای هلال احمر سیستان و بلوچستان اسکان داده شدند.

میربهاء الدین با اشاره به اینکه در طول این مدت ۲۲۳ مورد عملیات رهاسازی توسط نیروهای هلال احمر انجام شده افزود: بیش از سه هزار نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۸۳۷ تیم با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی و ۲۳۸ دستگاه آمبولانس، ۱۹۵ دستگاه خودروی نجات و ۲۱۷ دستگاه خودروی کمکدار خدمات امدادی به حادثه دیدگان را ارائه کردند.

وی گفت: در حوادث سال گذشته همچنین نیروهای این جمعیت نسبت به توزیع ۲۱۵۳ بسته معیشتی ۷۲ ساعته و ۲۴۹۵ بسته معیشتی یک ماهه در بین آسیب دیدگان اقدام کردند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار