تعیین ردیف اعتباری برای ۶۸ پروژه راکد لرستان

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در کمیسیون تلفیق بودجه ردیف اعتباری برای ۶۸ پروژه مهم و راکد در استان تعیین شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،مرتضی محمودوند،نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی روز جمعه در دیدار نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد اظهار کرد: متاسفانه بودجه استان لرستان نسبت به سال گذشته نه تنها افزایش نداشته بود، بلکه کاهش چشمگیر داشته که با ورود به کمیسیون تلفیق بودجه و با تلاش شبانه‌روزی بیش از سه ماه توانستیم این اعتبارات را افزایش دهیم.

او بیان کرد: پروژه‌هایی مانند سد بختیاری، انتقال آب کاکارضا و ... که شامل ۶۸ پروژه مهم استان لرستان می‌باشند، امسال در کمیسیون تلفیق بودجه بیش از ۱۶۶ درصد افزایش اعتبار را دارد.

محمودوند اضافه کرد: ۸۰ درصد بودجه جاری در دست استاندار لرستان قرار دارد که انتظار می‌رود که در فرصت باقی مانده دولت با تلاش و کوشش خود بتواند بخش مهمی از این اعتبارات را جذب کند.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: علاوه بر این ۲ مجوز مهم خوراک پتروشیمی و خوراک پالایشگاه برای استان لرستان گرفته شده که به زودی مراحل اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد.

او  به بحث کمیته امنیت آب اشاره کرد و گفت: در این کمیته وزیر نیرو را ۲ جلسه دعوت کرده‌ایم و موارد مهم آب را در سطح کشور و استان لرستان با وی در میان گذاشته ایم.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: در بدو ورود به مجلس شورای اسلامی طرح راهبردی را شروع کردیم و به صورت شبانه روزی آن را پیش بردیم که مورد تأیید مقام معظم رهبری قرار گرفت و نتیجه آن عقب‌نشینی دشمنان در بخش‌های مختلف بوده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.