آهنگ خوش خدمت از منطقه مرزی درح

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: با هماهنگی های انجام شده قرار گاه امام رضا (ع)، ۱۵۰ نفر جهادگر در منطقه مرزی درح در حال خدمت رسانی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در بازدید از گروههای جهادی مستقر در نقطه مرزی درح شهرستان سربییشه گفت: سازمان بسیج سازندگی نقشه راه ۱۰ ساله ای برای خود ترسیم کرده است تا بتواند ماهیت جریان و تفکر جهادی را در کشور محقق سازد.

او با اشاره به برگزاری چندین برنامه برای تحقق اهداف از پیش تعیین شده، افزود: به عنوان اولین برش گروه های جهادی در سال اول قرار است که گروه های جهادی ساماندهی و برای فعالیت مجوز دو ساله به آنها داده شود.

سردار زهرایی تصریح کرد: مجوز گروه های جهادی تخصصی و ایجاد قرارگاه استانی و ملی در سطح کشور از دیگر برنامه های ترسیم شده در سازمان بسیج سازندگی کشور است که از ابتدای سال تاکنون شش قرارگاه ملی در سطح کشور ایجاد شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه یک قرارگاه ملی در شهرستان خواف، دو قرارگاه ملی در سیستان و بلوچستان، دو قرارگاه در کرمان و یک قرارگاه در شهرستان سر پل ذهاب راه اندازی شده است، اظهار کرد: این شش قرارگاه ملی در موضوعات مختلف ملی و عرصه ای خدمت رسانی می‌کنند.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به اینکه همه گروههای جهادی در سطح کشور که بخواهند در نوروز به قصد هجرت بروند براساس تخصص ساماندهی شوند، ادامه داد: همچنین علاوه بر قرارگاه ملی ،هر استان یک قرارگاه استانی هم دارد.

سردار زهرایی ادامه داد: در قرارگاه امام رضا (ع) خراسان جنوبی که پایگاه اصلی آن در بشرویه است با هماهنگی انجام شده تعداد ۱۵۰ نفر جهادگر در حوزه‌های مختلف خدمت رسانی پای کار آمده و در منطقه مرزی درح در حال خدمت رسانی هستند.

انتهای پیام/ ر ف

برچسب ها: خدمت ، هجرت ، قرارگاه ، جهادگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۰۷ فروردين ۱۴۰۰
خدا خیرشون بده حداقل این جهادگرا یه امیدی برای مردمن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۰۷ فروردين ۱۴۰۰
بازم دم جهادگرا گرم