پایان عملیات بازگشت حجاج خراسان جنوبی

با ورود هفتمین پرواز حج تمتع، بامداد امروز به فرودگاه بیرجند عملیات برگشت حجاج خراسان جنوبی به پایان رسید.

مدیر کل فرودگاه‌های خراسان جنوبی گفت: هزار و ۵۸۵ نفر زائران خراسان جنوبی در هفت پرواز از سه شنبه پنجم تیر وارد فرودگاه بیرجند شدند که جمعه بامداد با ورود هفتمین پرواز عملیات ورود زائران به استان به پایان رسید.

طهماسبی افزود: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در این پرواز‌ها مقدار ۵۳ تن از بار غیرهمراه زائران را نیز منتقل کرد که تمام بار زائران در فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند تحویل زائران شد.

به گفته وی پرواز‌های حج تمتع جز چهار پرواز اول که با تاخیر میانگین یک ساعت انجام شد ما بقی پرواز‌ها بدون تاخیر انجام شد و تمام زائران استان با سلامت کامل وارد فرودگاه مرکز استان شدند.

طهماسبی با تشکر از تمام ارگان‌های دخیل در عملیات رفت و بازگشت حج تمتع گفت: فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند در عملیات رفت و بازگشت حجاج به صورت ۲۴ ساعته در حال خدمت رسانی بوده و امیدواریم توانسته باشیم با کمک همکارانمان در سپاه یگان حفاظت هواپیمایی، پلیس فرودگاه‌های کشور، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، گذرنامه، گمرک، حج و زیارت، اورژانس، مرکز بهداشت، هلال احمر، فرماندهی انتظامی استان و دیگر ارگان‌های درگیر رضایت زائران را کسب کرده باشیم.

وی افزود: اولویت اصلی ما در فرودگاه خدمات رسانی مناسب به زائران و استقبال کنندگان بوده و امیدواریم بتوانیم در سال‌های آینده کاستی‌های موجود را نیز برطرف کنیم.

برچسب ها: حجاج ، حج تمتع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.