رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سروآباد گفت: کلبه‌های متصرفین شکارچیان در منطقه شکار ممنوع شهرستان سروآباد تخریب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مسعود محمودی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سروآباد گفت: به منظور صیانت از حقوق محیط زیست در مناطق حفاظت شده، با پیگیری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سروآباد و گزارش واصله از همیاران محیط زیست در منطقه شکار ممنوع کره میانه و کوه‌های پیازه چند فقره کلبه غیر مجاز شکارچیان و سودجویان محیط زیست تخریب شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سروآباد اظهار کرد: نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سروآباد در پی گزارش واصله از ناحیه همیاران، به منطقه شکار ممنوع کره میانه عازم شده و در ارتفاعات کوه‌های کره میانه و پیازه، چند فقره کلبه شکار مخربین محیط زیست را تخریب کردند.

او افزود: نیرو‌های یگان حفاظت این اداره در طول سال به ویژه در اسفندماه جاری در مأموریت‌های متوالی پس از پایش چندین ساعته و کنترل منطقه، با چندین فقره مخفیگاه شکارچی برخورد کرده و همه کلبه‌ها را تخریب و از بین بردند.

این کلبه‌ها در گویش محلی «کولیت» نام دارد و شکارچیان و خاطیان محیط زیست به عنوان مخفیگاه خود، برای شکار حیات وحش بویژه پرندگان از آن استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.