نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولین استان توجه به توانمندی‌های درونی داشته باشند و در جهت رفع موانع تولید بشتابند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در بازدید ازکارخانه روغن نگین نهاوند با بیان اینکه این کارخانه توانایی تامین نیاز‌های کامل استان را دارد گفت: مسئولان سطح استان توجه به توانمندی‌های درونی داشته باشند، چرا که همیشه توصیه مؤکد رهبری بوده است.

او با بیان اینکه مدیریت توزیع در بازار وجود ندارد، گفت: در اینجا انبار‌های روغن پر است، تولید هست در صورتی که مردم مشکل دریافت روغن در فروشگاه‌ها را دارند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حدود ۶ هزار تن کنجاله انبار شده بعد مشکلاتی در بازار مرغ و تخم مرغ به وجود آمده است .

فلاحی گفت: اشتغال زایی این مجموعه تا ۱۵۰۰ نفر بوده که دارد با ۲۵۰ نفر کار می‌کند و میتواند این ظرفیت افزایش پیدا کند.

او با بیان اینکه این مجتمع هم توان تولید روغن و هم تامین کنجاله را دارد گفت:خواهشمندیم وزارت جهاد کشاورزی و مسئولین سطح استان توجه به توانمندی‌های درونی داشته باشند، این توانمندی‌ها را ببینید و در جهت رفع موانع تولید بشتابند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود:در بحث مواد خام پتروشیمی باید پشتیبانی درستی انجام شود که اکنون وجود ندارد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار