رئیس پایگاه انتقال خون مهاباد با توجه به کاهش ذخایر خون از مردم این شهرستان درخواست کرد تا برای اهدای خون به این پایگاه مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، پایگاه انتقال خون مهاباد در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که امروز  پنج شنبه ۱۲ فروردین این اداره برای رفاه حال همشهریان و اهداکنندگان از ساعت ۹ الی ۱۳ دایر است.

داوود نصر ارکن رئیس پایگاه انتقال خون مهاباد اظهار داشت: با توجه به تعطیلی چند روزه عید نوروز و کاهش آمار مراجعین برای اهدای خون و کاهش ذخایر خون و فرآورده‌های آن، نیاز است شهروندان با هر گروه خونی به اداره انتقال خون مراجعه کنند و با اهدای خون خود به یاری بیماران بشتابند.

او افزود: نیاز به خون و فرآورده‌های آن برای نیازمندان به ویژه بیماران خاص مانند تالاسمی، هموفیلی و دیالیزی و همچنین مجروحان ناشی از تصادفات و سوانح و بیماران تحت عمل جراحی و شیمی درمانی همچنان باقی است.

نصر ارکن با بیان اینکه علاقه‌مندان به اهدای خون، هنگام مراجعه به این پایگاه باید کارت شناسایی معتبر به همراه داشته باشند، اضافه کرد: خون اهدایی شهروندان مهاباد علاوه بر تامین نیاز بیماران به خون این شهرستان، برطرف کننده نیاز درمانی شهر‌های جنوب استان و سایر مراکز است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.