فرماندار میرآباد گفت: سیلاب شب گذشته در روستایی زیوه یک دستگاه خودرو سواری پراید را با سرنشینان با خود بُرد و با کمک مردم نجات یافتند‌.

حسین خضری فرماندار میرآباد گفت: سیلاب شب گذشته در روستایی زیوه باعث بروز خسارت به برخی واحد‌های مسکونی، باغات و انبار‌های علوفه روستاییان شد و یک دستگاه خودرو سواری پراید را با سرنشینان با خود بُرد.

وی اضافه کرد: با همکاری مردم روستا، سرنشینان خودرو پراید به سلامت پیاده و خودرو به مکان امنی منتقل شدند، اما خسارت زیادی به این دستگاه خودرو وارد شد.

خضری ضمن قدردانی از همراهی و همکاری مردم و دستگاه‌های مربوطه و بخش خصوصی یادآور شد: سیلاب حدود ۲ ساعت مسیر سردشت- میرآباد را مسدود کرد و، اما خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در بر نداشت و خسارت‌ها هم در دست بررسی قرار دارد.

روستای ۱۵ خانواری «زیوه» در جاده سردشت - میرآباد و در ۱۰ کیلومتری میرآباد قرار دارد.

طبق اعلام اداره هواشناسی مهاباد با ورود امواج ناپایدار جوی به منطقه بارش باران در برخی مناطق جنوبی استان گزارش شده که بیشترین مقدار آن در مهاباد ۱۴.۴ میلی‌متر ثبت شد و بارش‌ها در سردشت ۵.۸ میلی‌متر، میاندوآب ۲.۲ میلی‌متر، پیرانشهر ۱.۸ میلی‌متر، بوکان ۱.۲ میلی‌متر و شاهین‌دژ و نقده هم کمتر از یک میلی‌متر گزارش شده است.

سردشت در مجموع دارای ۸۳۷ کیلومتر راه شامل ۵۶۲ کیلومتر راه روستایی، ۱۰۵ کیلومتر راه اصلی (بین شهری) و ۱۷۰ کیلومتر راه مرزی (فرعی) در محور‌های کیله، قاسم‌ره‌ش و بیتوش است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.