رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف ۸۴۰ کیلو گرم مرغ احتکاری در انبار ساختمان مسکونی در شرق تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار علی ذوالقدری رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مرغ در انبار ساختمان مسکونی در حوالی تهرانپارس، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، ساختمان مسکونی مورد نظر شناسایی و تردد مالک ساختمان تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران ابزار داشت: پس از کسب مجوز قضائی و بازرسی از محل مقدار ۸۴۰ کیلوگرم مرغ که اخیرا مالک ساختمان در انبار ساختمان تخلیه کرده بود، کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با دستور قضائی کلیه کالا‌های کشف شده به چرخه توزیع کالا بازگشت، گفت: در این راستا انبار ساختمان پلمب و متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با تاکید بر اینکه تمام تلاش دست اندرکاران تنظیم بازار، کنترل قیمت مرغ است و در صورت توزیع خارج از شبکه در تنظیم قیمت‌ها اخلال و بی نظمی ایجاد خواهد شد، افزود: هر نوع خرید و فروش، دپو و توزیع خارج از شبکه توزیع، غیر قانونی است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۰۱:۵۸ ۱۳ فروردين ۱۴۰۰
فکر میکنید مقصر کیست؟
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۵:۳۹ ۱۲ فروردين ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
می خواسته با سودش برود از ایران خودروی گرانفروش خودروی وانتبار پیکاپ بخرد از قدیم یه مثلی می زدند و می گفتند وقتی پیش نماز مسجد سر نماز واجب جماعت با صدای بلند می گوزد و نمازش باطل می شود پس نمازها توی خودشون ترکمون می زنند مثل این محتکران و گرانفروشان و دلالان و کلاهبرداران و دزدان و دیگر مفاسد زیاد می شود ، وقتی قیمت خرید و یا کرایه کردن مغازه ها نجومی شده است وقتی قیمت خودروهای داخلی نجومی شده است وقتی قیمت کرایه و خرید خانه نجومی شده است اینم میاد احتکار میی کند که دخلش به خرجش تا حدودی برسد گرانی را در جامعه شش عامل به راه انداخته اند یکی خود دولت و شهرداریها یکی دلالان سودجویان حرام خوران یکی هم سوء استفاده از نیازمندیهای ملت یکی هم بی خردی ملت که هر اندازه هر چه را گران کنند می روند و می خرند و یکی هم عدم نظارت مستمر بازرسان و یکی هم 30 درصد از 100 درصد اقتصاد بهم ریخته هم فشارهای تحریمهای ناجوانمردانه دشمنان خارجی است بقول معروف 70 درصد مشکلات اقتصادی داخلیست بیشترش را باید گفت از ماست که بر ماست یا بقول ضرب المثل دیگری می گوید : گر حکم شود که مست گیرند *** در شهر هر آنچه هست گیرند!.
و نیز شاعر مى گوید:
گفت باید حدّ زند هشیار، مرد مست را *** گفت هشیارى بیار، اینجا کسى هشیار نیست! والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
آخرین اخبار