رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج گفت: با اعمال محدودیت های جدید آرامستان بهشت سکینه (س) امروز و ۱۳ فروردین تعطیل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حمیدرضا عسگری ، رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج با اشاره به مصوبه چهل و هشتمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: درب‌های آرامستان بهشت سکینه (س) در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین بسته و تعطیل است بنابراین  از زائرین اهل قبور درخواست می‌شود که در روز‌های مذکور از مراجعه به این مجموعه خودداری کنند.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج افزود: با توجه به وضعیت جدید شیوع بیماری کرونا (وضعیت نارنجی) و شناسایی افراد مبتلا به ویروس جهش یافته انگلیسی در استان، برای جلوگیری از گسترس بیماری محدودیت‌های جدید اعمال می‌  شود.

عسگری گفت: در بخش فرهنگی اجتماعی این مصوبه، به ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم ترحیم به صراحت اشاره شده که امید می‌رود شهروندان توجه ویژه داشته باشند.

او افزود: با ابلاغ این مصوبه، نظارت جدی بر رعایت  دستور العمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در آرامستان بهشت سکینه (س) صورت می‌پذیرد تا بتوان از شیوع این بیماری جلوگیری کرد.

انتهای پیام/ر  .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.