مدیر شهرک صنعتی اسدآباد از ساخت و راه اندازی کارخانه تولید باطری خودرو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سجاد رضایی,مدیر شهرک صنعتی اسدآباد با اشاره به ساخت  کارخانه باطری خودرو در اسدآباد گفت: به زودی با تحویل زمین مورد نیاز به سرمایه گذار بخش خصوصی عملیات اجرایی طرح در شهرک صنعتی شهرستان آغاز خواهد شد.

او با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ با توجه به نامگذاری امسال از طرف رهبرمعظم انقلاب با عنوان «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» اتفاقات و خبرهای خوش و حرکت های خوبی در شهرک صنعتی شهرستان در راه است، افزود: در سال گذشته با پیگیری ها و رفع مشکلات توسط مسئولان پنج کارخانه صنعتی تعطیل شده شهرک صنعتی شهرستان احیاء شده و به چرخه تولید بازگشتند که امسال نیز احیای سه کارخانه صنعتی شهرک شامل نگین سوله، سیمین لبن و تولید کودشیمیایی در دست برنامه قرار دارد.

مدیر شهرک صنعتی اسدآباد تصریح کرد: کارخانه الکل اتانول، کارخانه کودشیمیایی، ذوب مفید، تولید لوله پلی اتیلین و تولید فوم پنج واحد صنعتی تعطیل شده شهرک صنعتی شهرستان بود که در سال گذشته دوباره به چرخه فعالیت بازگشتند و احیاء مجدد این واحدها اشتغالزایی خوبی را برای جوانان شهرستان ایجاد کرد.

رضایی با اشاره به مساحت ۹۲ هکتاری شهرک صنعتی شهرستان اسدآباد اظهار کرد: در حال حاضر در شهرک صنعتی اسدآباد ۱۸ کارخانه تولیدی و صنعتی زنده وجود دارد که از این تعداد سه واحد تعطیل هستند.

او در ادامه با بیان اینکه امسال حدود ۳۰ واحد کارگاهی به شهرک صنعتی شهرستان اضافه خواهد شد و زمین مورد نیاز این کارگاه ها به سرمایه گذاران تحویل داده می شود اضافه کرد: علاوه بر کارخانه باطری سازی، امسال ساخت و راه اندازی چند کارخانه جدید نیز در شهرک صنعتی شهرستان توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی در دست اقدام قرار دارد.

او یادآور شد: با توجه به صدور مجوز بدون اتلاف وقت و سریع در شهرک صنعتی اسدآباد، بسیاری از سرمایه گذاران راغب به سرمایه گذاری در این شهرک بوده و در حال حاضر در حال رایزنی برای سرمایه گذاری در شهرک هستند و به همین علت اتفاقات و خبرهای خوبی در رابطه با جذب سرمایه گذاران جدید در شهرک صنعتی پیش رو قرار دارد.

مدیر شهرک صنعتی اسدآباد با اشاره به فراهم بودن زیرساخت ها و خدمات نرم افزاری چون مشاوره فنی، مشاوره مهندسی و مشاوره مدیریتی در مراکز خدمات فنی و کسب و کار شهرک گفت: کسانی که دارای سوال باشند به راحتی می توانند از خدمات نرم افزاری، مشاوره مدیریتی، فنی و مهندسی شهرک توسط کارشناسان خبره و مورد تأیید استفاده کرده و کسانی که قصد راه اندازی کارهای تولیدی داشته باشند با طرح های توجیهی رایگانی که در سایت صنایع کوچک قرار داده ایم می توانند برای شروع و مطالعات اولیه که قبلاً انجام داده اند، استفاده کنند.

منبع :ایسنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.