استاندار زنجان گفت: برگزاری انتخابات با شکوه در سایه تعامل با عوامل برگزاری انتخابات اولویت ستاد انتخابات است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان در ستاد انتخابات این استان گفت: از فردا دوشنبه ۱۶ فروردین ماه نام نویسی برای انتخابات شورا‌های اسلامی روستا آغاز می‌شود و بخشداران و فرمانداران تلاش کنند همه روستا‌های دارای شرایط کاندید انتخابات باشند، چرا که شورای روستا در مدیریت صحیح منطقه تاثیر دارد وشوراها عامل ارتباط مردم و مسئولان هستند.


او با بیان اینکه همه باید برای گرم کردن تور انتخابات پا به عرصه بگذارند، ادامه داد: نقش احزاب در این میان مهم است و طبق آمار‌ها متوسط مشارکت مردم استان زنجان در انتخابات ریاست جمهوری ۱۱/۷۵ درصد است که ۷/۷ درصد بالاتر از میانگین کشوری است.

حقیق افزود: در انتخابات شورا‌های اسلامی نیز مشارکت مردم زنجان ۸ درصد بیشتر از میانگین کشوری است و این بیانگر آن است که زنجانی ها به حق تعیین سرنوشت خود بسیار اهمیت می دهند.


استاندار زنجان برگزاری انتخابات سالم، قانونی و باشکوه را وظیفه مسئولان برگزاری انتخابات دانست و گفت: انتخابات و مراحل اجرای آن کاملا شفاف است و در سایه تعامل با تمام عوامل اجرایی انتخابات شاهد این مهم خواهیم بود.


او از عوامل برگزار کننده انتخابات خواست به زمان بندی‌ها و مراحل آن به دقت نظر داشته باشند و همه دستگاه‌های اجرایی موظفند امکانات خود را برای برگزاری انتخابات در اختیار ستاد قرار دهند.


حقیقی با بیان اینکه انتخابات ۲۸ خرداد در سایه ویروس کرونا برگزار خواهد شد، افزود: تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخابات با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اندیشیده شده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.