تولید، تامین و پخش بیش از ۹ هزار دقیقه برنامه در نوروز ۱۴۰۰

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از تولید، تامین و پخش ۹ هزار دقیقه برنامه در ایام نوروز امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، لطیفی مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان  گفت: معاونت سیما در قالب ویژه برنامه‌هایی مانند یـاز نفسی، بایرام گئجه لری، بهار نغمه سی، نغمه لر و انسان سالم، مسابقه تلویزیونی زنده، برنامه‌های تأمینی، پخش روزانه ۲ فیلم سینمایی، یک سینمایی ویژه نوجوان و ۲سریال تلویزیونی در کنار مستند‌های نوروزی و ده‌ها سرود و وله بهاری دیگر مجموعا به مدت ۳ هزار دقیقه همراه بینندگان بود.


او افزود: شبکه استانی صدا هم با ویژه برنامه‌هایی مانند اولکمیزه بهار گلیپ، بسته‌های آموزشی vox pop-psa در خصوص بیماری کرونا، بوی جوی مولیان، بهارانه، بهار سسی، هزار ترانه و اجرای مشترک با مراکز آذربایجان شرقی و اردبیل  با رویکرد افزایش وفاق و همدلی ملی، به مدت ۴ هزار و ۱۴۰ دقیقه همراه شنوندگان زنجانی و استان ‌های شمالغرب کشور بود.


رئیس رسانه استانی از تولید و پخش بیش از هزار و  ۹۶ دقیقه برنامه در معاونت اطلاعات و اخبار مرکز خبر داد و افزود: تولید و پخش ۹۰ خبر رادیویی، ۱۲۰ خبر تلویزیونی، ۱۱۶ برنامه تولیدی و ۳۶ گفتگوی زنده خبری ره آورد همکاران این معاونت در ایام پایانی سال ۹۹ و نوروز امسال بود.


لطیفی برنامه‌های تولید شده در معاونت فضای مجازی را ۲۵۸ مورد اعم از ۳ اینفوگرافیک، ۱۸ نماهنگ، ۲۲۸ ویدئو، ۶ پوستر و ۳ موشن گرافیک بمدت ۷۴۴ اعلام کرد.


مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از تولید ۱۶۰ اسلاید و بازپخش ۵ هزار و ۷۶۰ مورد از اسلاید‌های تولیدی و ارسالی مخاطبان در رادیو نما خبر داد و افزود: بیش از ۵۰۰ مورد زیرنویس اطلاع رسانی هم در این ایام از شبکه اشراق پخش شده است.

 


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.