استاندار اردبیل گفت: روند تسهیل و رفع موانع واحد‌های تولیدی در استان آسیب شناسی و تسریع می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: با توجه به شعار امسال مبنی بر مانع زدایی، باید تلاش شود روند رفع موانع در چارچوب قوانین بیش از پیش تسریع شود.

او بیان کرد: در همین خصوص ضروری است آسیب شناسی‌های لازم از عملیاتی نشدن مصوبات جلسات ستاد تسهیل در سال‌های گذشته انجام گیرد.

استاندار اردبیل اظهار کرد: همچنین علت مصوبات اجرا نشده در جلسات رفع موانع تولید بررسی و با مشارکت دستگاه‌های متولی نسبت به اجرای آن اقدام شود.

بهنام جو بیان کرد: آن دسته از اقداماتی هم که لازم است در مرکز کشور برای رفع موانع واحد‌های تولیدی تصویب شود، شناسایی و به مرکز ارجاع داده شود.

او با تاکید بر کاهش بروکراسی‌های غیر ضروری در خصوص واحد‌های تولیدی، این مهم را در تسریع در صدور مجوز‌ها و فعال سازی واحد‌ها با اهمیت دانست.

استاندار اردبیل در ادامه این جلسه به در حال اجرا بودن تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی اردبیل اشاره کرد و خواستار تسریع در عملیات اجرایی این تصفیه خانه از سوی شهرک‌های صنعتی استان شد.

در این جلسه مشکلات بدهی بانکی و صدور مجوز فعالیت چند واحد صنعتی استان بررسی و هماهنگی‌های لازم با بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای تسهیل در فعالیت واحد‌ها انجام گرفت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.