در این گزارش با نکاتی که باید قبل از خرید روشویی کابینتی به آن دقت کنید، آشنا می شوید.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خرید روشویی کابینتی باید به نکاتی توجه کنید که در ادامه به آن می پردازیم. روشویی هایی که کابینت دار هستند می توانند پایه دار باشند یا بدون پایه. مدل های پایه دار به دلیل اینکه روی سطح زمین قرار می گیرند وزن بیشتری را می توانند تحمل کنند و هرنوع سنگ روشویی را می توان برای آنها به کار برد. اما در مدل بدون پایه که به دیوار پیچ می شوند، این قابلیت وجود ندارد.

همچنین کابینت این روشویی ها می تواند به غیر از جنس PVC از جنس های دیگری همچون چوب و فلز هم تولید شوند. البته بهترین نوع آن همان جنس PVC می باشد که دچارتغییر شکل و شکم دادن، نمی شود.

به طور کلی خرید این نوع از روشویی ها به دلیل استفاده از فضای دردسترس آنها، نسبت به روشویی های معمولی توصیه می شود.

  لازم به ذکر است که قیمت روشویی بستگی به متریال به کار رفته در آن؛ ابعاد و طراحی و سبک آن، داشته و می توانید از میزان  قیمت روشویی کابینتی از طریق سایت پخش تهران، اطلاع کسب کنید.

                                                             روشویی کابینتی

فروگاه پخش تهران گالری روشویی کابینتی و نکاتی که باید قبل از خرید آن دقت کنید

 برای خرید روشویی چه نکاتی را باید مدنظر قرار داد  ؟

شاید ساختمان و آپارتمان جدیدی را به تازگی خریده اید و می خواهید برای سرویس بهداشتی، روشویی جدید و نو بخرید. چه بخواهید به صورت حضوری و چه به شکل اینترنتی   روشویی را خرید کنید ، آن هم از نوع روشویی کابینتی بهتر است حتما نکاتی را هنگام خرید در نظر داشته باشید.

وب سایت فروشگاه پخش تهران ، بزرگترین گالری روشویی های مدرن ، کلاسک و لاکچری

www.PakhsheTehran.com

- معمولا بهتر این است که جنس کابینت روشویی ها از نوع PVC و ضدآب انتخاب شود تا در هنگام استفاده و شستشوی مکرر نم و رطوبت باعث آسیب و تخریب کابینت نشود.

- جنس سنگ روشویی باید از نوع چینی مرغوب و صاحب نام و برند باشد تا به راحتی دچار ترک و شکستگی نشود. همچنین ضدباکتری بودن سنگ هم در این میان بی اهمیت نیست!

- ابعاد و اندازه سنگ روشویی و کابینت آن را متناسب با ابعاد دستشویی انتخاب کنید. خوشبختانه برای دستشویی های کوچک هم امروزه روشویی کابینتی ساخته و تولید می شود.

- برای روشویی های که کابینتی از جنس PVCدارند؛ نباید از آب داغ برای شستشوی شان استفاده کنید. همچنین از مواد سفید کننده و مواد شیمیایی قوی هم نباید استفاده کرد.

                                         روشویی کابینتی

فروگاه پخش تهران گالری روشویی کابینتی و نکاتی که باید قبل از خرید آن دقت کنید

- روشویی های کابینتی چون در مدل ها و ابعاد مختلفی همچون سبک های مدرن و یا کلاسیک و سلطنتی، طراحی و تولید می شوند، بهتر است قبل از خرید سلیقه خود را در این زمینه مشخص کنید. اگر از شلوغی بیزارید بهتر است سبک های مدرن که ساده تر و جمع وجورتر هستند را به جای سبک کلاسیک که معمولا شلوغ و با تزئینات رنگی(طلایی) هستند، انتخاب و خریداری نمایید.

- اگر می خواهید از روشویی کابینتی کلاسیک استفاده کنید حتما نوع و جنس یراق آلات روشویی را در نظر داشته باشید تا باکیفیت بوده و به سرعت دچار تغییر رنگ نشوند.

- مدل سنگ روشویی در مدل های کابینت دار می تواند روکار یا توکار باشد. تفاوت این دو فقط به مکان قراری گیری سنگ بر می گردد که می تواند داخل کابینت به صورت یکسره متصل باشد و یا به شکل مجزا روی کابینت سوار شود. انتخاب این دو مدل بستگی به سلیقه مشتری دارد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت ما Pakhshetehran.com  مراجعه نمایید

پخش تهران ، فروش لوازم و تجهیزات سرویس بهداشتی ، حمام

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار