فرماندار دلگان گفت: هزار و ۴۰۶ نفر برای۳۳۴ کرسی در ۱۰۸ شورای اسلامی روستایی این شهرستان با پایان یافتن مهلت هفت روزه نام‌نویسی کردند.

مجتبی شجاع فرماندار دلگان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، با بیان اینکه دلگان دارای ۲ بخش مرکزی و جلگه چاه‌هاشم بوده که در این ۲ بخش به ترتیب۵۶ و۵۲ شورای روستایی است اظهارداشت:از این تعداد۵۱ شورا در بخش جلگه چاه‌هاشم سه نفره و یک شورا پنج‌ نفره و همچنین ۵۲ شورا در بخش مرکزی سه نفره و چهار شورا پنج نفره است.

او  با بیان اینکه تعداد افراد نام‌نویسی کرده در دوره گذشته ۵۴۰ نفر و در دوره چهارم ۵۳۰ نفر بوده افزود: ۱۷۶ کرسی در بخش مرکزی و ۱۵۸ کرسی در بخش جلگه چاه‌هاشم وجود دارد.

فرماندار دلگان خاطرنشان کرد:میزان استقبال روستایی از انتخابات اخیر۴.۲ نفر به ازای هر کرسی اصلی بوده که در نوع خود یک رکورد محسوب و نشان از استقبال مردم در این دوره از انتخابات شوراهای روستایی در این شهرستان است.

او خاطرنشان کرد: استقبال مردم دلگان در نام‌نویسی ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستایی در این شهرستان بالاترین میزان استقبال در تمامی دوره‌ها و یک رکورد محسوب شده و این مهم نشانه دلبستگی مردم به نظام، انقلاب، علاقمندی به مشارکت در سرنوشت و آبادانی و توسعه روستاها و شهرهاست.

 گلمورتی مرکز شهرستان دلگان در ۴۸۵ کیلومتری جنوب غربی زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار