اسلامی:

مهم‌ترین اقدام وزارت راه و شهرسازی آرام کردن بازار‌ در کشور است

وزیر راه و شهرسازی گفت: مهمترین اقدام ما در حال حاضر آرام کردن بازار‌ها در کشور است و امیدواریم از این تلاطم‌ها به آرامی عبور کنیم.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در مراسم «کلنگ‌زنی پروژه هزار واحدی یاس سپید شهرک واوان شهرستان اسلامشهر» با بیان اینکه در حوزه مسکن و شهرسازی مصمم هستیم تا با همه ظرفیت‌ها، تولید مسکن را تسهیل کنیم، گفت: با اجرای این اقدامات، برای همه اقشار زمین برای تهیه مسکن مناسب فراهم خواهد شد و مدت زمان خانه‌دار شدن خانوار‌ها کاهش می‌یابد.


  • بیشتر بخوانید

پروژه هزار واحدی مسکن در شهرک واوان کلنگ زنی شد/ آغاز ساخت ۸۰۰ واحد مسکن ملی


او تأکید کرد: مهم این است که تولید مسکن به جریان پایدار تبدیل شده و ما مانع‌زدایی‌ها را از بدو ورود به وزارت راه و شهرسازی آغاز کرده‌ایم؛ در این راستا با اصلاح آئین‌نامه‌های اجرایی و سوق دادن آن‌ها به سمت تسهیل و روان‌سازی تولید مسکن، به این جریان پایدار کمک کرده‌ایم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه فرآیند اخذ مجوز برای شروع پروژه واوان ظرف ۱۲ روز انجام شده است، گفت: مهمترین اقدام ما در حال حاضر آرام کردن بازار‌ها در کشور است چرا که به شکل لجام‌گسیخته، همه پروژه‌ها را تحت تأثیر قرار داده و امیدواریم از این تلاطم‌ها به آرامی عبور کنیم.

او در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی برای ساخت پروژه واوان ظرف پنج سال گفت: از بنیاد مسکن می‌خواهیم آن دسته از متقاضیان طرح مسکن ملی را که در دهک‌های متفاوتی هستند، به پروژه واوان منتقل و منابع آن‌ها را به این پروژه تزریق کند؛ با چنین اقدامی، هم تعدادی از این واحد‌ها به متقاضیان مسکن ملی داده می‌شود و هم ظرف دو سال پروژه به اتمام خواهد رسید.


  • بیشتر بخوانید

هیچ دستوری مبنی بر لغو پروازهای خارجی از وزارت بهداشت دریافت نکرده ایم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار