جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد از نبرد انتخابات عقب نشینی نخواهد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ضمن محکوم کردن اقدام نظامیان صهیونیست در بازداشت یکی از نامزد‌های جنبش حماس در کرانه باختری رود اردن، تأکید کرد از نبرد انتخابات عقب نشینی نخواهد کرد و ملت فلسطین حرفش را از طریق صندوق‌های رأی گیری خواهد زد.

بر این اساس، این جنبش در بیانیه‌ای در واکنش به اقدام اشغالگران اسرائیلی به بازداشت ناجح عاصی، نامزد حماس در انتخابات آینده اعلام کرد این بازداشت نشان دهنده ذهنیت جنایتکارانه حاکم بر دولت اشغالگر و ارتش آن در تعقیب شهروندان به دنبال مشارکت آنان در انتخابات است.

جنبش حماس تروریسم مداوم حکومت اشغالگر را علیه ملت فلسطین و رهبران آن محکوم کرد و از نهاد‌های بین المللی و سازمان ملل متحد و کشور‌های جهان خواست حکومت اشغالگر را به سبب اقدامش به ارتکاب تروریسم سازمان یافته دولتی تحریم کنند.

در همین حال «خلیل حیه» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس فلسطین گفت: این جنبش برای شرکت در انتخابات این کشور، با گام‌های محکم حرکت می‌کند.

حیه در گفتگو با روزنامه «القدس» تاکید کرد حماس آماده ارائه لیست ملی واحد است که شامل گسترده‌ترین طیف فلسطینی باشد. منفعت ملی، تشکیل حکومت وحدت پس از انتخابات را اقتضا می‌کند؛ حکومتی که همه گروه‌های فلسطینی در آن حضور داشته باشند و وظایف خود را در کرانه باختری از جمله قدس انجام دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار