استفاده مدیران شهری آبادان از سهمیه واکسن پاکبانان در فضای مجازی حسابی جنجال به پا کرد و به نظر می رسد این مورد در دو شهر دیگر هم رخ داده است.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، ماجرای تزریق واکسن کرونا خارج از سهمیه به برخی مدیران شهری و اعضای شورای شهر آبادان از دیروز در فضای مجازی حسابی سر و صدا به پا کرده است. چرا که بسیاری از بیماران خاص و سالمندان و حتی کادرمان بهداشتی درمانی هنوز واکسینه نشده اند و در این شرایط عده ای با رانت و تقلب اسم خود را در سهمیه پاکبانان قرار دادند و با دور زدن قانون واکسینه شدند.

این موضوع برای اولین بار از سوی شکرالله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان عنوان و تایید شد که برخی مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر خارج ازنوبت واکسن کرونا تزریق کرده اند.

دزدی سهمیه واکسن پاکبانان در فضای مجازی واکنش‌های بسیاری به دنبال داشت و برخی کاربران نوشتند: «جای پاکبان ها بزارین کارکنان شهری بی جیره ومواجب کار کنند»،  «عزل سریع تمامی افراد مذکور و ممنوع شدن از تمامی مناسب دولتی و اقتصادی وابسته باید برای مدیران متخلف اعمال بشه»، «متاسفم که مثل کفتار حمله کردند به سهمیه کارگران زحمتکش شهرداری»، «جالب تر اینجاست این مدیران شهری گفتند که پاکبانان خودشون اجازه دادند ما واکس بزنیم، خوب معلومه پاکبان بیچاره از ترس اخراج این حرف رو زده»، «این دزدها باید در رسانه نشان داده و دادگاهی بشن»، «شنیدم شهردار آبادان گفته خود پاک بانان از او و امام جمعه خواسته اند که آنها واکسن بزنند. سئوال اینجاست گیرم که آنها تعارفی کرده اند ولی آیا شما در اولویت دریافت واکسن قرار داشته اید؟ مگر پاک بانان جز متولیان وزارت بهداشت هستند که به شما چنین حقی را بدهند؟ آنها بالاجبار یا از روی اخلاص تعارفی کرده اند شما چرا سو استفاده کردید. چه جور باید به عملکرد شما اطمینان کرد!!».

چنین اقدامی در برخی از کشورها هم صورت گرفته که به همین دلیل حتی برخی سیاست مداران و مسئولان مجبور به استعفا شده‌اند به طور مثال وزیر امور خارجه پرو، یکی از مقامات ارشد دولت اسپانیا و کانادا به دلیل تزریق واکسن زودتر از موعد و خارج از نوبت توسط افکار عمومی مجبور به استعفا شدند.

افشارگری از واکسن دزدی برخی مدیران شهری

شکرالله سلمان زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان  با بیان اینکه تزریق واکسن بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت بهداشت صورت می‌گیرد، گفت: با توجه به اینکه پاکبان ها یکی از اولویت‌های تزریق واکسن کرونا بودند و طبق فهرستی که از سوی مدیران شهرداری آبادان به مرکز بهداشت ارسال شده، افراد واکسن کووید ۱۹ را دریافت کرده‌اند.

وی گفت: متأسفانه در این میان تعدادی از مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر آبادان واکسن را دریافت کرده‌اند.

سلمان زاده ادامه داد: با توجه به اینکه مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر آبادان، ماسک بر چهره داشتند، شناسایی آنان برای همکاران ما هنگام تزریق واکسن امکان پذیر نبود اما نامشان در فهرست ارسالی از سوی شهرداری قرار دارد.

دزدی سهمیه واکسن کرونای پاکبانان

تردید پاکبان توجیه آقای شهردار برای دزدی سهمیه پاکبانان

جالب تر از این آنجاست که آقای شهردار که مسئول اصلی این تخلف محسوب می شود پس از افشارگری و اعلام رسمی این تخلف تردید پاکبان برای تزریق واکسن را توجیه تخلف مدیران شهری عنوان کرده است و از این گذشته به گفته این مدیر مسئول پای امام جمعه آبادان هم در میان است که صحت و سقم این مورد هنوز مشخص نیست.

محمود رضا شیرازی شهردار آبادان گفت: شهرداری آبادان مانند سایر شهرداری‌های کشور سهمیه تزریق واکسن کرونا به پاکبان ها را دریافت کردکه متاسفانه این موضوع در روزهای اخیر باحواشی زیادی به همراه بود.

او ادامه داد: پاکبان ها مجموعه ای از ارکان اصلی هر شهرداری هستند و ۲۱۹ واکسن کرونا به شهرداری آبادان جهت تزریق به پاکبانان اختصاص یافت و تعداد پاکبانان شهرداری آبادان بیش از ۵۰۰ نفر است.

 شهردار آبادان افزود: ۱۴ تن از پاکبانانی که داوطلب دریافت واکسن سینوفارم بودند به جهت تردید و استرسی که آنها داشتند در مراسم تزریق واکسن حاضر نشدند و علت ترس آنان ناشناخته بودن این واکسن بود.

شیرازی بیان کرد:پاکبانان خواهان این بودند که بنده و امام جمعه شهرستان آبادان که در مراسم حاضر بودیم قبل از آنها این واکسن را دریافت کنیم تعدادی از آن‌ها انصراف دادند و هشت یا هفت نفر از این پاکبانان در  این مراسم  ،واکسن دریافت کردند.

تزریق واکسن کرونای پاکبانان

۹ مسئول شهری آبادان واکسن پاکبانان را تزریق کردند 

بنابر اعلام شهردار آبادان برخی پاکبان داوطلب دریافت واکسن نمی‌شوند واز ترس  منصرف می‌شوند و ۹ مسئول شهری به جای آنها واکسن را دریافت می‌کنند.

شهردار آبادان تصریح کرد:بعد از چهار یا پنج روز بعد از مراسم به بنده اطلاع داده شد که داوطلبی از بین پاکبانان حاضر به تزریق واکسن نیست و بنده به واحدهای مختلف خدمات شهری دستور دادم که هر مسئولی در حوزه پاکبان ها با کارکنان خود صحبت کند و با آن ها به مرکز بهداشت جهت تزریق واکسن مراجعه کنند.

محمود رضا شیرازی عنوان کرد: ۹ نفر از مسئولین از جمله بنده و ۸ نفر از کارشناسان مسئول ، یکی از معاونین خدمات شهری، مدیر سازمان پسماندو مشاور بهداشتی شهرداری آبادان بعد از ترغیب پاکبانان قبل از تزریق آنها این ۹ نفر مسئول واکسن‌ کرونا را دریافت کردند.

شهردار آبادان گفت: از ۲۱۹ واکسن‌کرونایی که باید به پاکبانان شهرداری آبادان تزریق می‌شد ، متاسفانه تنها ۱۰۴ واکسن به این پاکبانان تزریق شد لذا از ۱۱۵ واکسن کرونا باقی مانده است.

او ادامه داد: هیچ کدام از اعضای شورای شهر آبادان واکسن کرونا دریافت نکردند و اصلا خواسته ای در این خصوص از ما نداشتند.

شیرازی افزود: پاکبانان سراسر کشور نسبت به تزریق واکسن سینو فارم دچار تردید و استرس شده بودند و شاهد این موضوع هستیم که در شهرهای مختلف کشور مسئولین مربوطه همراه پاکبانان واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

او عنوان کرد: هدف ما این بود که همه پاکبانان واکسن کرونا را دریافت کنند و حقی از آنها ضایع نشود همچنین ۲۴ واکسن از واکسن هایی که به شهرداری آبادان جهت تزریق به پاکبانان تعلق گرفته بود به بیماران زمینه ای خارج از حوزه شهرداری آبادان تزریق شد.

استفاده از سهمیه واکسن کرونای پاکبانان

ورود وزیر بهداشت و دادستانی به ماجرای سوء استفاده مدیران شهری از سهمیه واکسن پاکبانان

سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سوء استفاده از سهمیه پاکبان در آبادان واکنش نشان داد و در نامه ای به رئیس دانشگاه آبادن نوشت: متاسفانه با خبر شدیم که بعضی از مدیران و کارمندان منتسب به شهرداری آبادان در راستای تخصیص سهمیه واکسن به پاکبانان از این حرکت خدا پسندانه و خیرخواهانه برای گروهی که در معرض شدید آلودگی با پسماند‌های آلوده قرار دارند، سوء استفاده و واکسن تزریق نموده‌اند. این درحالیست که تاکنون مسئولین ارشد وزارتخانه که مستمراً در بازدید‌های میدانی در معرض گرفتاری با ویروس می‌باشند و به عنوان گروه اولویت دار پزشکی حق استفاده از واکسیناسیون را دارند به نفع نیازمندان دیگر، از این حق قانونی، شرعی و عرفی خود گذشتند گروهی که در اولویت‌های سوم و چهارم می‌باشند چنین سوءاستفاده‌ای کرده اند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: معاون بهداشتی و مدیران ناظر بر اجرای برنامه ایمن سازی در اسرع وقت عزل شوند. کلیه کسانی که عامداً با این رفتار غیرمنصفانه و سوءاستفاده همراهی کرده‌اند و کسانی که به نحو ناشایست و ناعادلانه واکسینه شده‌اند، به مراجع قانونی معرفی شوند. نتیجه حداکثر تا پایان وقت اداری فردا شنبه ۱۴۰۰/۱/۲۸ به اینجانب گزارش شود. بدیهی است هرگونه تکرار مورد فوق الذکر با برخورد محکم‌تری مواجه خواهد شد.

مرائی پور دادستان آبادان درباره برخورد با متخلفان درباره دریافت واکسن کرونا گفت: پس از تایید مورد مذکور ماجرا مورد بررسی قرار گرفت و پیگیری ها انجام شد و پس از بررسی دقیق چنانچه احراز شود که فردی از موقعیت شغلی خود سوء استفاده کرده و موجب محرومیت حقوق پاکبانان شده باشد، همچنین افرادی که در تبانی برای این کار دست داشته باشند، مورد برخورد خواهند گرفت و دادستان استان هم به مورد ورود کرده است و هیچ گونه مساحمه ای صورت نمی گیرد و نتایج برخورد با پاکبانان اطلاع رسانی خواهد شد.

تزریق واکسن کرونا به مدیران شهرداری اهواز در سکوت رسانه ای

ماجرا به این مورد تنها ختم نمی‌شود و پیش از این هم شهردار اهواز و برخی مدیران شهری به بهانه اعتماد سازی واکسن خارج از نوبت تزریق کرده اند که این موضوع بدون توبیخ و جنجال انجام شده است و شاید با جنجالی شدن ماجرا و واکنش وزیر بهداشت جلوی این دست بهانه ها گرفته شود.

اسکندر لطفعلی زاده عضو شورای شهر اهواز اظهار کرد: وضعیت‌شیوع بیماری کرونا در اهواز نسبت به اکثر شهرهای کشور خطرناک‌تر است و به همین دلیل درخواست دریافت سهمیه واکسن بیشتر را برای نجات جان غسال‌ها و پاکبان‌های زحمتکش را داشتیم. از نظر قانونی سهمیه واکسن ابتدا برای مشاغل پرخطر مانند کادر درمان و پاکبان‌ها در نظر گرفته شده است؛ نوشادی شهردار اهواز در حرکتی عجیب از سهمیه واکسن غسال‌ها برای خود استفاده کرد؛ این اقدام نوشادی باید رسیدگی و برخورد شود.

این عضو شورا گفت: این اقدام نوشادی شهردار اهواز سبب یاس و ناامیدی در دل پرسنل شهرداری شده چرا که شهردار می‌بایست همچون پدر و پرسنل شهرداری همچون فرزندان او باشند، کدام پدری جان خود را بر جان فرزندانش ترجیح می‌دهد؟

تزریق واکسن کرونا

توجیه آقای شهردار برای دریافت تزریق واکسن کرونا؛  پاکبانان می‌ترسیدند، واکسن بزنند

سرپرست شهرداری اهواز هم علت تزریق واکسن کرونا به مدیران شهری را علت تزریق خارج از نوبت عنوان کرده است .

نوشادی سرپرست شهرداری اهواز با اشاره به وجود فضای بی‌اعتمادی میان پاکبان‌ها در زمینه تزریق واکسن کرونا، گفت: برخی از پاکبان‌ها تصور می‌کنند تست واکسن بر روی آنها در حال انجام است و این واکسن استاندارد نیست به همین دلیل رغبتی برای تزریق واکسن ندارند، که این ذهینت غلط باید شکسته شود زیرا واکسنی که به شهرداری اهواز اختصاص داده شده از همان سهمیه استان است که سایر گروه‎ها اعم از پزشکان و پرستاران نیز آن را دریافت کرده‌اند.

نوشادی با بیان اینکه با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی اهواز به تعدادی از مدیران شهرداری واکسن تزریق می‌شود، افزود: ما نمی‌توانیم افراد را به تزریق واکسن مجبور کنیم و تنها راه حلی که به ذهنمان رسید این است که مدیران در مقابل کارکنان همان واکسن را تزریق کنند تا این معضل حل شود.

نوشادی با بیان اینکه ماهیت کار شهرداری خدمات رسانی به شهروندان است، اضافه کرد: بیماری کارکنان شهرداری در خدمات رسانی به شهروندان مشکل ایجاد می‌کند، این در حالیست که همه بدنه شهرداری از مدیران تا کارکنان، درگیر بیماری کرونا بوده و تعداد زیادی مبتلا به این ویروس شده و یا فوت کردند.

به گفته وی، شهرداری آسیب زیادی از بیماری کرونا دیده و در حال حاضر بسیاری از کارکنان و مدیران به دلیل ابتلا به کرونا در محل کار حاضر نیستند.

به دنبال جنجالی شدن خبر استفاده مدیران شهری آبادان وزیر بهداشت به مورد رخ داده واکنش نشان داد و در نامه ای دستور عزل مدیران بهداشتی و برخورد و معرفی متخلفان را صادر کرد.

تزریق واکسن کرونای پاکبانان به مدیران شهری علی آبادکتول

پس از جنجال رسانه ای بر سر تزریق واکسن به مدیران شهری آبادان خبری دزدی واکسن در گلستان هم منتشر شد.

بنا به اعلام دانشگاه علوم پزشکی گلستان، تزریق واکسن کرونا برای ۲۴ نفر از پاکبانان شهر علی آبادکتول انجام شد. اما در لیست ۲۴ نفره پاکبانان شهرداری علی آبادکتول، نام ۲ تن از مدیران شهرداری و یکی از پیمانکاران و همسرش به چشم می‌خورد.

با توجه به اینکه بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت بهداشت، پاکبانان یکی از اولویت‌های تزریق واکسن کرونا محسوب می‌شوند به همین منظور در مرحله اول، تزریق واکسن کرونا برای ۲۴ نفر از ۴۵ پاکبان شهرداری علی آبادکتول در دستور کار قرار گرفت که سهمیه فوق مورد سواستفاده ۲ تن از مدیران شهرداری و یکی از پیمانکاران و همسرش قرار گرفت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان هم گفت: در زمان تزریق واکسن، چهار نفر از پاکبانان مراجعه نکرده بودند و با توجه به اینکه واکسن‌ها از ویال (ظروف شیشه‌ای نگهدارنده دارو) خارج شده و احتمال هدر رفت آن وجود داشت، واکسن این افراد به مدیران شهرداری تزریق شد.

عبدالرضا فاضل افزود: برای هر لیست واکسیناسیون، فهرست ذخیره هم در نظر گرفته می‌شود، اما شبکه بهداشت علی آباد برای این واکسیناسیون اسامی ذخیره آماده نکرده بود.

تزریق غیرقانونی واکسن کرونا، رییس شبکه بهداشت علی‌آباد را برکنار کرد

ناهید جعفری معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: پس از بررسی به عمل آمده، کوتاهی رییس شبکه بهداشت علی آباد قطعی تشخیص داده شد.

او ادامه داد : تزریق این واکسن دیروز جمعه انجام شد و طبق برنامه قرار بود واکسن کرونا به ۲۴ نفر از پاکبانان علی آباد تزریق شود که به دلیل حضور نیافتن تعدادی از آن‌ها، چهار واکسن به پیمانکار و سه نفر دیگر از پرسنل خدمات شهری شهرداری تزریق شد.

جعفری گفت: اگر در تزریق واکسن به پاکبانان، افراد غیر از این قشر واکسینه شده اند، مقصر شبکه بهداشت نبوده و عامل آن شهرداری به عنوان ارایه دهنده لیست است.

تزریق واکسن کرونا

واکسیناسیون کادر اداری و ستادی یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی خارج از نوبت

برخی منابع آگاه در فضای مجازی هم از ترزیق واکسن کرونا به کارکنان اداری و ستادی دانشگاه‌های علوم پزشکی خبر دادند، این در حالی است که هنوز کادر بهداشتی و درمانی که در مواجهه با مردم و بیماران هستند به طور کامل واکسینه نشده اند، در حالی که این کارکنان اداری و ستادی با بیماران سر و کار ندارند و کارشان  هممرتبط با کرونا نیست.

بنابر اعلام برخی منابع آگاه گویا در یک دانشگاه علوم پزشکی با وجود عدم واکسینه شدن مراقبین سلامت و برخی دیگر کادر محیطی سلامت، واکسیناسیون کادر اداری و حسابداری ستاد دانشگاه انجام شده است. به نظر می رسد که اطلاعات مربوط به این ماجرا برای مسئولین این دانشگاه و نهادهای نظارتی وزارت بهداشت ارسال شده است.

حالا باید منتظر ماند و دید چه برخوردی با مدیران متخلف شهری و دانشگاه های علم پزشکی برای دریافت واکسن کرونا خارج از نوبت صورت می گیرد و وزارت بهداشت چگونه جلوی واکسن دزدی برخی مدیران را خواهد گرفت تا شاهد بی اعتمادی مردم به واکسیناسیون کرونا نباشیم چرا که پیش از این معاونان و وزیر بهداشت بارها تاکید کرده بودند که تاکنون هیچ مسئولی واکسن دریافت نکرده است و این موارد می تواند اعتماد مردم به حوزه سلامت را خدشه دار کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
باران
۲۲:۵۵ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
نمیخوام منم در توجیه شون مشارکت کنم

ولی بعضی از مردم هم ب شایعات خیلی توجه دارند همین ک واکسن میخوان بزنن ب مردم میگن اول مسئولان بزنن! وقتی هم مسئولان واکسن دریافت میکنن همین مردم شاکی ن ک مگه خون مسئولان رنگین تر از خون ماست ک اول واکسیناسیون شدن

عجبا ! ولی قانون در این مورد تکلیف مسئولان باید روشن کنه ک بین این دو راهی چیکار کنن ؟؟ خودشون بزنن یا واکسن و بذارن خراب بشه با اون همه هزینه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
اینجا مشخص میشود که عدالت وجود دارد یا نه مردم دوست دارن بدونن با این افراد چیکار میکنید . همه چیز شده رانت رانت رانت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
مدیران تدبیر وامید برای حود در بعضی از سازمانها مثل دانشگاه ها استحر هار ا اختصاصی کرده بودند البته قبل از کرونا این جماعت فقط بفکر خود ودارودسته شون هستند بیشتر از وقت اقایان صرف امور شخصی در غاداره می شود

بعضی
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۴:۴۳ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
بجز اینکه باید اخراج بشن و هیچگونه جایی در ادارات نداشته باشن به مدت 1 سال باید در بخش کوید19 بیمارستان ها به بیماران کمک رسانی کنن. البته اگر اونجا هم آب میوه های مریض ها رو نخورن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
برای اطمنان مراجعین از واکسن می توان کادر درمان و پاکبان را هم زمان و در یک مکان واکسینه کرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
برای تزریق بجا و کنترول شده می توان از کارت ملی و پایین کشیدن یک لحظه ای ماسک مراجعه کننده و استفاده از نیروی سپاه غیر بومی استفاده کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
بهترین رئیس جمهور آینده می تواند وزیر بهداشت و معاون اول او شکرال.. سلمان زاده باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
متاسفانه بیش از هفتاد درصد کادر اداری شهر داری ها و سایر ادارات و ارگانها ، از شهر داران گرفته تا کمترین آنان در کل کشور چنین موجوداتی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
یعنی دیوار از دیوار پاکبان کوتاه تر ندیدند و خود را مسئول می دانند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
کاش این خبر علنی نمی شد و مسئو لان به صورت نا محسوس تعداد افراد محدود متعهد هر ارگانی را از همین راه مشخص می کردند در این صورت مدعیان حقیقی مشخص میشد و برای بقیه حد اقل در سوابق آنان درج شود تا نه مسئولیت آنچنانی داشته باشند و نه جرات تکرار داشته باشند و همواره خود را زیر ذره بین قانون بدانند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
این هیاهو برای چیست؟این مدیران تدبیر امید باید سلامت باشند تا به خدمات مشعشعشان ادامه دهند باید اول مدران بزرگوار واکسینه شوند باید این مدیران و تدبیرشان باشد که این رفاه که در آن هشتیم تداوم داشته باشد پیشنهاد میکنم هرچه واکسن هست به مدیران بزنید اگر واکسنی هم در خانه دارید اهدا کنید تا بزنند .خودم بطریقی واکسنRabiesبدستم رسید که داوطلبانه آنرا به مدیران اهدا کردم تا استفاده کنند تا سایه شان بر سرمان برقرار باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
احتمالا دو روز از حقوق پاکبانان کسر بشه تا درس عبرتی باشه برای بقیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
مگه غیر ازین انتظار داشتید ؟
فساد بسیار عمیق تر و ریشه دارترین ازین حرفاست....
Luxembourg
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
به اصطلاح مسئولی که از واکسن یک پاکبان هم نمی گذرد با بیت المال چه ها که نخواهد کرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
خدا ازشون نگذره. سالمندان ما هرروز دارن پرپر میشن بعد اینا بدون نوبت به خودشون واکسن تزریق میکنن. خون کسانی که توی بیمارستان جون میدن گردنشونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
خدایی تو واکسن زدن بخواهیم زرنگی کنیم حق همو ضایع کنیم اصلا اون واکسن که حق یکی دیگه بوده بنظرتون اثر میکنه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
همچين اثر كنه كه بيا تماشا كن! فكر كردي اين اولين خلافشون بوده؟ روز به روزم گردن كلفت تر ميشن
Iran (Islamic Republic of)
جعفری
۱۱:۵۱ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
اخ نمیرم ازین فداکاری مسئولین شهرداری بخاطر اطمینان کارگران از واکسن خودشان و خانمان شاید فرزندانشان را در. خط مقدم واکسن قراردادند چقدر دروغ یکی میگه سرصورتشون را پوشانده پوشانده بودند نشناختیم یکی میگه در مراسم افتتاح مسئولین و امام جمعه و خانواده محترم جمع بودیم برای افتتاح پروژه براساس تعارف اطمینان بخشی ما با خانواده واکس زدیم کارگران یاد. بگیرند. برای مراحل بعدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
مرگ بر آمریکا اینم توطئه آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
چه ربطی به آمریکا داره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
از این مدیران مثل موریانه تو کل کشور هستن که خون مردمو کردن تو شیشه این تازه به موردش هست متاسفم به مسولین اینجوری
Iran (Islamic Republic of)
حسام الدین
۱۱:۴۶ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
منتظر دیدن این روزها بودیم
کشور با این نوع مدیریت این اتفاق ها طبیعی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
متاسفم به شهردار و شورای شهر آبادان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
شنیدم بعضی بیمارستان ها اول مدیران واکسن زدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
هر کس به اندازه ای که باید و خواست خداست زنده است حالا ماسک سه لایه بزن واکسن خارج از نوبت تزریق کن اینها کسی رو بیشتر از آنچه باید زنده نگه نمی داره همسایه ما با کلی کلاس گذاشتن و مثلاً بهداشتی بودن کرونا گرفت و سه هفته رفت قرنطینه در حالی که اطرافیان مثل اون رعایت و رفتار نمی کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
همشون متخلفن . فقط برا پروانه ساخت و خیلی از چیزا پول زور از مردم می گیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
والا هیچی از پستی به پستی دیگه منتقل میشن باحقوق و مزایای بیشتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
بعضی ها با افتخار از دزدیدن محموله های ماسک و ... ابراز خوشنودی می کردند چرا حال روزه سکوت گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
سلام
کجای کارید.در بعضی بیمارستان های مربوط به نهادهای خاص بجای تزریق به پزشکان و پرستاران صاحب منصبان اون نهادها با خانواده برای دریافت واکسن مراجعه کرده اند.
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۱۱:۲۵ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
واقعا شرم آوره . بعضی مسئولین کارهایی میکنن که از ایرانی بودن خودمون خجالت میکشیم . لازم به یادآوری به کسانی که منکر فساد سیستماتیک در کشور هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
بابا این جنگ زرگری رو باور نکنید، مردم!!!. بین پاکبانها شایعه شده بود که دارن روشون آزمایش میکنند، واکسن نمی زدند. حالا این جنگ زرگری رو راه انداختند که پاکبانها رو برای واکسن زدن تحریک کنندچقدر مردم ساده اند که این خبرهای دروغ و جنگهای زرگری رو باور می کنندهه هه هه هه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
بعضيام كه فقط مثل دايي جان ناپلئون توهم ميزنن! كار كارِ انگليسي هاست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
اختلاس به واکسن رسید
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۱:۱۶ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
قول میدم بازم حاضرن برن واکسن خارج از نوبت بزنن // قبول دارید ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۱:۱۱ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
خواهشنا شهردارها را اخراج نکنید // چون میرن استاندار میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
شرم اوره متاسفم که یه همچین مسئولان نالایقی داریم
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۰:۵۸ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
این قضیه جاهای دیگه هم شاید جریان داشته باشه. قانون و تعیین عواقب سنگین برای چنین رانت خواری هایی به شدت لازم است. شنیده شده تعدادی از پزشکان یا مدیران بیمارستانی وابسته به تامین اجتماعی در یزد، سهمیه پرستاران را به خانواده خودشان تزریق کرده اند. تحقیق شود حتما
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۱۰:۵۶ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
قطعا هیچ مجازاتی نمیشوند، چون مدیران همیشه توی کشور خودشونو بزرگتر از مردم و ارباب رجوع میدونن، حتی بزرگتر از افرادی که تحت نظرشون کار میکنند.
مطمناا نه استعفا میدن و نه اخراج میشن، چون از نظر اونا خطایی نکردن، خسارتم قطعا نمیشه ازشون گرفت چون میگن کشور حقوق ناچیزی براشون در نظر گرفته. واقعا متاسفم که قوانین خیلی سخت گرفته نمیشه تا اجازه به خودشون ندن چنین خطاهایی نکنند.
این نشان میده که چه خطاهایی پشت پرده میفته و مخفی میمونه.
United States of America
ناشناس
۱۰:۴۵ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
خوب معلومه دیگه ارتقا رتبه در انتظارشان هست... از شهرداری برشون میدارن دو ماخ بعد همون آقایون در استانداری مشغول میشن چون نمیشه باهاشون قاطع برخورد کرد به مصلحت نیست .... چندتا پارکبان بیچاره رو هم اخراج میکنن که شما چرا خودتون نرفتین واکسنتون رو بزنین که این مسوولین بخوان چنین کاری انجام بدن و از خود گذشتگی نشون بدن... مگه با عنابستانی چیکار کردن یا اون قاضی که در شمال به سرباز سیلی زده بود چیکارش کردن هیچ کار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
فساد رو ببینید ... این در قضیه واکسن هستش در چیزهای دیگه که مشهود نیست ببین چیکار می کنن
Iran (Islamic Republic of)
سپیده
۱۰:۲۹ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
نگذارید ماست مالی بشه بره باید برخورد قاطع شود حداقل بقیه خدمتشان را به عنوان پارکبان بگذرانند. یا حقوقی اندازه پارکبانان بگیرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
پاركبان نه! پاكبان
نظرم ميدي تازه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
بهترین تصمیم اینکه ب اجبار ۶ماه همشون پاکبان بشن بعد از ۶ ماه ک اثر واکسن رفت آزادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
همه بدون نوبت دارند میزنند هیچ کدومشونم توبیخ نمیشوند خیالتون راحته راحت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
آخر بخاطر زرنگیشون بهشون ترفیع مقام میدن شهردار میشه فرماندار، عضو شورا میشه شهردار حالا ببینید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
اون مسئولی که سواستفاده کرده باید حداقل تا پایان واکسیناسیون به عنوان پاکبان کار کنه که واکسن هدر نرفته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
موافقم
Netherlands
ناشناس
۱۰:۰۵ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
هرچه بگندد نمکش می زنن وای به روزی که بگندد
Netherlands
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
واقعا امام جمعه آخه دیگه چرا این کار رو کرده. امام جمعه نماینده ولی فقیهه اگه خلافی هم صورت می گیره باید تذکر بده نه اینکه خودش شریک بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
واقعا جای تاسف است اسم اینها رو مدیر نزارید بزارید دزد واگسن
Netherlands
ناشناس
۱۰:۰۴ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
امان از توجیه!
خودشون تو دل پاکبان بدبخت تردید ایجاد می کنن که واکسن بده بعد می رن جاش واکسن می زنن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
باسلام وخسته نباشید
ماهم جمعی ازپاکبانان شهرستان اردبیل واکسن کرونا رادریافت نکرده ایم
اگه زحمتی نیست لطف پیگیری کنید
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
وقتی گفته می شود مسئولین با درد مردم بیگانه اند برای همین است ژن مهم است برای واکسن البته خدا بزرگ است و ژن های خوب رو در این قضیه بیشتر به درک واصل می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
به مولا ، خجالت داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
پاک بان ها خودشان جانشان را تقدیم مسئولین کردند! تنها مجازات قابل پذیرش برکناری مسئولین دنیاپرست و فاسد است کسانی که ذره ای برای جان زیرمجموعه خود ازرش قائل نیستند برای مردم عادی ازرش قائل نمی شوند تو این شرایط تهاجم که علیه کشور است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
تمام مدیران و مسولین زدند خبرش بزودی میرسه