مهم‌ترین حوادث امروز ۳۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۳۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۱۹ ماینر قاچاق در بویین میاندشت

سرهنگ " علی مرشد فریدنی فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت پلیس بیان داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه شهید "سالاری" شهرستان "بویین میاندشت" حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۹ دستگاه ماینر کشف شد که راننده خودرو مدارک گمرکی و قانونی مربوطه را ارائه نداد.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت گفت: ارزش ماینر‌های مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال اعلام شده است.

کشف ۱۹ ماینر قاچاق در بویین میاندشت / دستگیری سارق مدرسه و کشف اموال سرقتی در نجف آباد



این مقام انتظامی از تحویل راننده خودرو به مراجع قضائی خبر داد و اظهار کرد: بسیاری از تولید کنندگان ارز دیجیتال برای انجام فعالیت غیر قانونی خود از برق یارانه‌ای واحد‌های صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل استفاده می‌کنند که این کار آن‌ها باعث اخلال در شبکه توزیع برق شهری می‌شود.

 

دستگیری سارق مدرسه و کشف اموال سرقتی در نجف آباد

سرهنگ "محمدحسین باباکلانی فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع خبر سرقت اموال مدرسه‌ای در این شهرستان، عوامل کلانتری ۱۳ امیرآباد شناسایی سارق و یا سارقان احتمالی را در دستور کار خود قرار دادند.

او در ادامه خاطر نشان کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری با انجام اقدامات تخصصی پلیسی ۲ متهم در این زمینه را شناسایی و پس از اخذ مجور قضایی هر دو سارق را دستگیر کردند.

سرهنگ "باباکلانی" تصریح کرد:عوامل انتظامی در بازرسی از منزل این سارقان اموال مسروقه شامل لپ تاپ، مانیتور، دی وی آر دوربین‌های مدار بسته، دوربین دیجیتال و دیتاشو را کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به پلیس آگاهی انتقال داده شدند، از مراکز آموزشی خواست، مراقبت‌های لازم در خصوص پیشگیری از سرقت را به عمل آورده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

جاساز تریاک در کابین راننده

سرگرد "هادی کیان مهر بیان داشت: ماموران پاسگاه "چوپانان" حین کنترل خودرو‌های عبوری از محور "چوپانان-نایین" به یک کامیون کشنده دانگ فنگ مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۸۲ کیلو و ۱۴۰ گرم تریاک که به طور حرفه‌ای در کابین راننده جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین ادامه داد: در این خصوص راننده کامیون دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرگرد کیان مهر تاکید کرد: نیروی انتظامی شبانه روز و در اقصی نقاط کشور با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگزاجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار