رفع تصرف اراضی ملی در خرامه

باتلاش نیرو‌های منابع طبیعی یک و نیم هکتار از اراضی ملی شهرستان خرامه از دست زمین خواران آزاد و به بیت المال بازگردانده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مرتضی سلیمانی شیری رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خرامه ،گفت: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی حین عملیات گشت و مراقبت در حوزه استحفاظی خرامه با مشاهده تخریب و تصرف در محدوده روستای خیرآباد با یک دستگاه بیل مکانیکی بلافاصله هماهنگی‌های لازم انجام و پس از دستگیری متخلفان اقدام به توقیف بیل مذکور کردند.

او، بیان کرد: افراد سودجو با حفر گودال برای  غرس نهال‌های غیر مجاز در سطح ۱۵ هزار متر مربع از اراضی ملی این منطقه اقدام به تخریب و تصرف این اراضی کرده بودند که به دام افتادند.

سلیمانی، تصریح کرد: پس از تشکیل پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خرامه، ادامه داد: حفاظت از منابع طبیعی به عنوان یک امانت الهی برای همه نسل‌ها تنها با مشارکت‌های مردم امکان پذیر است.

او، افزود: شهروندان می‌توانند هرگونه تخریب و تصرف در اراضی ملی، قطع درخت، آتش سوزی در مراتع و تولیدزغال جنگلی را به شماره تلفن‌های ۱۳۹ و ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار