سحر ابدی گفت: بعضی افراد با بروز خشم، خودبینی و ریختن زباله روی زمین باعث رنجش پاکبان‌ها می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سحر ابدی، روانشناس گفت: خداوند در خلقت موجودات رازی قرار داده است، شاید از نگاه ما آفرینش حشرات و پرندگان بی مفهوم باشد، اما در خلقت مورچه‌ها نیز حکمتی است که انسان‌ها از آن غافل هستند.

او بیان کرد: به دلیل وجود خودبینی بعضی انسان‌ها آفرینش موجوداتی را بیهوده می‌دانند و گاهی فکر می‌کنند با وجود آن‌ها نیازی به دیگران نیست.

ابدی افزود: بعضی اوقات افراد فکر می‌کنند همه انسان‌ها باید در خدمت آن‌ها باشند و دیگران حقی ندارند.

او گفت: گاهی افراد به دلیل بروز خشم زباله را روی زمین می‌اندازند که به دلیل بی تفاوتی آن‌ها نسبت به جامعه است همچنین این انسان‌ها پاکیزگی را فقط محدود به محیط زندگی خودشان می‌دانند.

ابدی گفت: بعضی انسان‌ها فقط خود را محق خلقت خدا می‌دانند و پاکبانان مهربانی که باید قامت خمیده کنند که در این شرایط خطرناک کرونایی خطر جان آن‌ها را تهدید می‌کند، برای چنین انسان‌های خودشیفته‌ای اهمیتی ندارند.

او گفت: گاهی اوقات رفتار‌های افراد باعث رنجش دیگران می‌شود، اما تصور چنین انسان‌هایی این است که آدم‌های با اخلاقی هستند.

ابدی تصریح کرد: همه انسان‌ها با هر شغلی که دارند در برابر خداوند یکسان هستند پس چه بهتر است که با یکدیگر مهربان باشند و در مقابل هم انسانی عمل کنند.

او افزود: ما ایرانی‌ها از نسل پاکی هستیم که سروده شاعر شیرین سخن ما بر در سازمان بین المل مزین شده است که بنی آدم اعضای یکدیگر هستند.

ابدی گفت: باید به یاد داشته باشیم که ایران سرزمین ما است و یزد قلب و نگین این سرزمین است و هم وطن و هم نوع ما با هر شغلی حق انتظار مساعدت دارد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.