استاندار گفت: تاکنون ۱۳ هزار و ۵۴۶ دوز واکسن وارد کهگیلویه و بویراحمد شده که از این تعداد ۷ هزار و ۲۰۷ دوز آن تزریق شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: واکسن ها در چهار مرحله به استان ارسال شده است.

حسین کلانتری افزود: کار واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان و مابقی گروه های هدف در دست انجام است و طبق سند ملی به گروه های مشخص شده واکسن تزریق می شود.

او بیان کرد: خارج از چارچوب سند ملی هیچ مقامی و هیچ شخصی حق دریافت واکسن خارج از برنامه زمانبندی را ندارد و تاکنون در این باره موردی از تخلف مشاهده نشده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: فرآیند واکسیناسیون باید شفاف سازی و به اطلاع مردم رسانده شود تا در این باره دغدغه ای نداشته باشند.

کلانتری گفت: در مکاتبه ای با وزیر بهداشت علاوه بر افزایش آزمایشگاه های سلولی در شهرستان های بزرگ بویراحمد، گچساران و کهگیلویه، درخواست افزایش سهمیه واکسن کرونا افزون بر سهمیه استان نیز انجام شد و معاون پارلمانی رئیس جمهور نیز به عنوان معین استان در ستاد کرونا هم مکاتباتی داشته است.

اوادامه داد: طبق پیش بینی ها تا پایان سال واکسیناسیون تمامی افراد انجام می شود ومردم باید در این چند ماه بیش از گذشته در رعایت دستورالعمل ها بکوشند تا تزریق واکسیناسیون برای همه انجام شود.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.