آرزومند گفت: همچنان ظرفیت تخت‌های بیمارستان امیرالمومنین (ع) تکمیل بوده و میزان مراجعه بیماران به بیمارستان بالا است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد آرزومند رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز گفت: برای تعدادی از بیماران کرونایی که نیاز به بستری دارند، اما حال عمومی آن‌ها به گونه‌ای است که امکان ترخیص وجود دارد، داروی رمدسیویر به صورت سرپایی تجویز می‌شود و درمان این بیماران را در قالب بستری موقت انجام می‌دهیم تا لود بخش کاهش یابد، اما ظرفیت تخت‌های بیمارستان تکمیل است و میزان مراجعه بالا است.

او افزود: روز سه‌شنبه، ۱۲۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان امیرالمومنین (ع) بستری بوده‌اند. در این روز، نسبت به روز‌های قبل میزان مراجعات بیشتری داشته‌ایم و اکنون وضعیت به گونه‌ای است که حتی تخت‌های اورژانس بیمارستان پر هستند و ادامه این روند، بسیار نگران‌کننده است.

آرزومند با بیان اینکه در این پیک نمی‌توان فرمول‌های قبلی در پیک‌های گذشته را مد نظر قرار داد و مشاهده می‌شود که افرادی در هر سنی و بدون بیماری زمینه‌ای مبتلا شده‌اند و حتی برخی از آن‌ها فوت شده‌اند، تصریح کرد: در این پیک با موتاسیون جهش‌یافته انگلیسی مواجه هستیم و در حال حاضر مراجعه دیرهنگام به بیمارستان، یکی از دلایل فوت برخی بیماران است.

رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز گفت: این پیک، بسیار طولانی و فرسایشی شده است. از طرفی نیرو‌ها با تمام ظرفیت در حال ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا هستند و این وضعیت موجب مستهلک شدن پرسنل می‌شود که نگران‌کننده است.

این مقام مسئول ادامه داد: ۷۰ درصد کادر درمان این بیمارستان به کرونا  مبتلا شدند و یک نفر از پرسنل این بیمارستان از ابتدای شیوع بیماری تاکنون،فوت شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.