مدیرعامل شرکت عمران صدرا:

افزایش سرانه فضای سبز از نیازهای شهر جدید صدرا است

خلیل حاجی پور گفت: یکی از نیاز‌های اصلی شهرجدید صدرا افزایش سرانه فضای سبز است و در این راستا آماده همکاری و مشارکت در راستای ایجاد باغ خانواده، در اراضی با کاربری مصوب پارک و فضای سبز هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، خلیل حاجی پور در خصوص واگذاری زمین به منظور احداث باغ خانواده در ضلع جنوب شرقی میدان فرهنگ شهر صدرا، خاطرنشان کرد: مطابق ضوابط و دستورالعمل واگذاری زمین و ساختمان در شهر‌های جدید، هرگونه واگذاری زمین بایذ منطبق با کاربری مصوب و مرتبط با فعالیت مورد نظر باشد.

مدیرعامل شرکت عمران صدرا افزود: و از آنجا که موقعیت مکانی اعلام شده از سوی آن شهرداری، فاقد کاربری پارک و فضای سبز است، امکان واگذاری زمین جهت احداث پارک در آن محدوده میسر نیست.

او اظهار کرد: این شرکت ضمن استقبال از احداث پارک خانواده برای استفاده عموم ساکنان و شهروندان  صدرا، پیشنهاد می‌کند در قطعات با کاربری مصوب که براساس بازبینی طرح جامع صدرا (ابلاغی توسط شورای عالی شهرسازی و معماری ایران) با سرجمع مساحت حدود ۳۵۰ هکتار در نواحی مختلف صدرا تعیین شده است، نسبت به مکان یابی آن اقدام شود.

حاجی‌پور یادآور شد: شرکت عمران صدرا آماده همکاری و مشارکت در ایجاد باغ خانواده، در اراضی با کاربری مصوب پارک و فضای سبز است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار