افزایش ۸۸ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد خراسان جنوبی

کمک‌های مردمی به کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی سال گذشته ۸۸ درصد افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، رفیعی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: درآمد‌های کمیته امداد استان در حوزه مشارکت‌های مردمی پارسال نسبت به سال گذشته ۸۸ درصد افزایش یافت.

او با بیان اینکه سال گذشته از محل مشارکت‌های مردمی ۱۱۸ میلیارد و ۵۵۹ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری شده که این رقم نسبت به سال ۹۸ رشد خوبی داشته است، افزود: ۱۸۸ درصد برنامه‌‍‌های امداد در حوزه مشارکت‌های مردمی سال گذشته محقق شده است.

رفیعی تصریح کرد: از رقم جمع‌آوری شده ۵۴ میلیارد و ۳۲۷ میلیون تومان صدقات، ۲۸ میلیارد و ۵۸۳ میلیون تومان کمک‌های مبتنی بر نیاز و ۳۶ میلیارد و ۴۰۶ میلیون تومان اکرام ایتام و محسنین بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با بیان اینکه در حوزه صدقات نیز با وجود ۷۸ هزار و ۶۷ صندوق فعال در بین مشترکان، ۷۵ درصد برنامه‌های سال گذشته محقق شده و درآمد حاصل شده نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل آن ۲۱ درصد رشد داشته است، بیان کرد: در حوزه کمک‌های مبتنی بر نیاز ۷۳ درصد رشد و در حوزه اکرام ایتام و محسنین ۹۶ درصد کمک‌های مردمی رشد داشته است.

او با بیان اینکه در حال حاضر هشت هزار و ۴۹۰ فرزند یتیم و محسنین در استان تحت حمایت امداد هستند گفت: ۳۱ هزار و ۱۶ حامی از این افراد حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/ ر ف 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.