فرار نافرجام شعله‌های آتش از آتش نشانان اهوازی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۱۱ عملیات مهار آتش و امداد و نجات طی دیروز خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۱۱ عملیات مهار آتش و امداد و نجات طی دیروز گفت: ساعت یک و ۲۱ دقیقه بامداد مهار حریق کنتور برق منزل مسکونی درمنطقه پردیس خیابان شادمان ۳ با موفقیت انجام شد.

او به واژگونی تندر ۹۰ در ساعت ۳ و ۲۴ دقیقه بامداد در مسیر کوی ملت، نبش عامری به علت سرعت زیاد و بی احتیاطی راننده اشاره و افزود: این حادثه منجر به خسارت کامل بدنه خودرو و حبس راننده درون اتاق شد که با تلاش آتش نشانان از محل بیرون آمد، ولی خسارت جانی نداشت.

قنبری به اعزام آتش نشانان و اطفای آتش سوزی در ساختمان متروکه در ساعت ۱۲ و ۲۸ دقیقه در منطقه کوی ملت، خیابان ۸ عامری اشاره کرد و بیان داشت: واژگونی پراید در ساعت ۱۳ و ۱۲ دقیقه در منطقه بلوار قدس نرسیده به منازل ارتش کشاند و آتش نشانان با ایمن سازی مسیر خودرو واژگون شده را به حاشیه امن مسیر منتقل کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به مهار آتش سوزی نیزار در ساعت ۱۵ و ۵۸ دقیقه در منطقه مهدیس روبروی بازار آهن اظهار کرد: اطفای حریق منزل مسکونی در ساعت ۱۹ و ۱۱ دقیقه در منطقه کیان آباد خیابان ۱۸ متری ششم، مهار آتش سوزی در انبار ضایعات در ساعت ۱۹ و ۳۱ دقیقه در کوی جواهری خیابان وزیری انجام شد.

او به وقوع آتش سوزی در رختشوی خانه هتل در ساعت ۲۰ و ۵۲ دقیقه در خیابان سی متری خیابان سیروس به علت اتصال برق در سیم کشی و فیوز‌ها اشاره کرد و ادامه داد: آتش نشانان حریق تابلو برق مجتمع مسکونی در ساعت ۲۱ و ۲۵ دقیقه در منطقه کیانپارس خیابان مطهری غربی را با تجهیزات خاموش کننده اطفا کردند.

به گفته قنبری، آتش نشانان در عملیات امداد و نجات افراد محبوس شده در کابین آسانسور مجتمع‌های مسکونی در منطقه ۲۴ متری و کیان آباد ۶ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.