دبیر هیئت مدیره خانه مطبوعات استان همدان از اجرای پویش «نذر نان» همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهرداد حمزه، دبیر هیئت مدیره خانه مطبوعات استان همدان گفت: پویش «نذر نان» و توزیع بسته‌های حمایتی در بین خانواده‌های نیازمند در ماه مبارک رمضان و میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) انجام می‌گیرد.

او افزود: امسال سومین سالی است که هیئت زینبیون، فعالان رسانه‌ای استان همدان، پویش نذر نان و کمک به خانواده‌های کم برخوردار را در نیمه ماه مبارک رمضان انجام می‌دهد.

دبیر هیئت مدیره خانه مطبوعات استان همدان عنوان کرد: در سال گذشته قریب به ۱۲۰ هزار قرص نان از سوی این هیئت تهیه و در تمام شهرستان‌های استان در میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد که در نوع خودش کم سابقه بود.

حمزه بیان کرد: در آستانه عید نوروز نیز ۶۰ بسته حمایتی که ارزش هر یک به ۴ میلیون ریال می‌رسید از سوی اعضای هیئت تهیه و در میان نیازمندان توزیع شد.

او با اشاره به اینکه نان در فرهنگ ایرانی-اسلامی نماد برکت است و حرمت و قداست خاصی دارد، افزود: در روایات داریم که از جمله ویژگی‌های کریم اهل بیت (ع) توزیع نان در میان نیازمندان بوده است، هیئت زینبیون فعالان رسانه‌ای استان نیز به تأسی از این ویژگی بارز امام حسن مجتبی (ع) اقدام به تهیه و توزیع نان در میلاد ایشان خواهند کرد.

حمزه عنوان کرد: با این اقدام هم این فرهنگ غنی احیا خواهد شد و تلنگری برای افرادی خواهد بود که توانایی مالی لازم را برای کمک به مستمندان دارند تا با هزینه‌های کم بتوانیم به مستمندان کمک کنیم.

او گفت: علاقمندان می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۵۰۲۲۲۹۱۰۸۸۲۶۰۲۲۷ به نام خسرو نوروزی منعم واریز کنند.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار