توزیع بسته معیشتی در گراش

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان گراش، گفت: سه هزار بسته معیشتی به منظور کمک‌های مومنانه در میان نیازمندان شهرستان گراش توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ وحید ستاری فرمانده ناحیه سپاه شهرستان گراش، بیان کرد: این بسته‌های معیشتی با همکاری موسسات خیریه و نیک اندیشان، پایگاه‌های بسیج و مساجد، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بین افرد نیازمند توزیع می‌شود.

او، تصریح کرد: این بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، شکر، خرما، حبوبات و ماکارونی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان است.

ستاری، ادامه داد: مرحله نخست پویش کریمانه و اهدای بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان در  شهرستان گراش در ماه شعبان اجرا شد که هم اکنون نیز مرحله دوم در آستانه ماه مبارک رمضان آغاز شده است.

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان گراش، افزود: هدف و رویکرد اصلی سپاه، شناسایی فرصت‌ها، تهدید‌ها و چالش‌های موجود در گراش به ویژه در روستا‌ها و مناطق محروم با محوریت و مشارکت مردم، خیران و با همکاری دولت و نهاد‌های اجرایی ذی‌ربط و تلاش برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم و خانواده‌های نیازمند است.

او، اضافه کرد: در کنار توزیع این بسته‌های معیشتی سایر کمک‌های مومنانه از جمله تهه جهیزیه نوعروسان نیازمند، آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد و  کمک مومنانه در تقویت طرح شهید سلیمانی برای کاهش موج ویروس کرونا و کمک به افراد آسیب دیده این بیماری از دیگر برنامه‌های مهم ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش در طول ماه مبارک رمضان است.

ستاری، اظهار کرد: بسته‌های معیشتی به صورت بسته بندی و در قالب غذای گرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی میان خانواده های نیازمند توزیع شد.

شهرستان گراش در فاصله ۳۵۹ کیلومتری شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار