نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از ۴ واحد صنعتی منطقه نیزار قم بازدید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، امیرآبادی فراهانی،نماینده مردم قم و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی امروز در بازدید از ۴ واحد صنعتی از منطقه نیزار با بیان این که رفع موانع تولید اراده می‌خواهد،گفت: بخش عمده‌ای از مشکلات واحد‌های تولیدی در داخل کشور است و مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌توانند برای رفع آن‌ها و کمک به تولیدکنندگان و صنعتگران اقدامات زیادی انجام دهند.

او ناهماهنگی دستگاه‌های اجرایی را یکی از مشکلات بر سر راه تولید عنوان کرد و گفت: این موضوع متوجه مدیریت عالی دولت می‌شود که باید این ناهماهنگی‌ها در سطح وزرا مرتفع شود و به مجموعه پایین دست وزارتخانه ابلاغ شود.

امیرآبادی  با بیان این که بسیاری از دستگاه‌ها به جای مانع زدایی از تولید سنگ اندازی و مانع تراشی می‌کنند، افزود: آن چه مشخص است بخش خصوصی انگیزه بالایی برای تولید دارد، اما دستگاه‌های دولتی سنگ اندازی می‌کنند، اما با پیگیری‌های نمایندگان می‌توان تا حد زیادی مانع این سنگ اندازی‌ها شد.

نماینده مردم قم با اشاره به بازدید میدانی از چهار کارخانه سیمان نیزار قم، ذوب گستر قم، نوردلوله نیزار و فولاد غرب آسیا گفت: عمده مشکلات این واحد‌ها در زمینه برق، گاز، زمین، تامین اجتماعی و گمرک بود که بنا شد موانع و مشکلات آن‌ها در اسرع وقت و در هماهنگی با مدیران استانی و کشوری مرتفع شود.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان نیز که در این بازدید آقای امیرآبادی را همراهی می‌کرد به نقش برجسته مجلس در ریل گذاری و وضع قوانین راهگشا در امر تولید اشاره کرد و گفت: در سال تولید پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها مجلس شورای اسلامی می تواند با اصلاح برخی از قوانین و مقررات به بخش صنعت کمک کند.

آقای سیجانی بازدید میدانی نمایندگان مجلس از واحد‌های تولیدی را زمینه ساز رفع مشکلات این واحد‌ها عنوان کرد وگفت: برخی از واحد‌های تولیدی در زمینه مالیات، تامین منابع مالی، امور اراضی و ... مشکل دارند و نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌های بالای خود در جهت رفع این مشکلات اقدام کنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار