قیمت انواع ارز‌های شاخص دیجیتال امروز در روند معاملات در بازار‌های تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ارزش بیت کوین، بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین ارز مجازی دنیا، ۲۲.۵ درصد نسبت به اوج قیمت آن در چهاردهم آوریل یعنی ۶۴ هزار و ۸۹۵ دلار پایین آمده است.

ارزش ارز مجازی اتر هم در روز شنبه با ۴.۹۱ درصد کاهش به ۲ هزار و ۲۵۳ دلار رسید، یعنی ۱۱۶.۳۶ دلار از ارزش خود را نسبت به قیمت قبلی از دست داد.

بیت کوین و سایر ارزهای مجازی در روز جمعه کاهش ارزش زیادی را تجربه کردند که نتیجه ترس از محدود شدن سرمایه‌گذاری در سرمایه‌های دیجیتال به خاطر طرح جو بایدن برای بالا بردن مالیات بر افزایش سرمایه بوده است.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۹۳۲.۸۵ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۹.۵۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۵۵.۰۱ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۳.۵۳ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

بایننس کوین

بایننس کوین با نماد اختصاری BNB یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷۵.۵۳ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۴.۰۰ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی

شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانید، قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین، اتریوم در پنجم اردیبهشت را در ادامه این خبر ببینید:

ارز دیجیتال قیمت(دلار) قیمت(تومان)
بیت کوین 49,910 ۱,۲۲۷,۹۳۲,۱۱۱
اتریوم 2,208 ۵۴,۳۳۴,۱۲۹
بایننس کوین 492 ۱۲,۱۱۱,۶۴۷
تتر 0.99 ۲۴,۵۹۹
ریپل 1.05 ۲۵,۹۸۴
دوج کوین 0.27 ۶,۸۷۳
کاردانو 1.10 ۲۷,۲۵۵
پولکادات 29.58 ۷۲۷,۸۳۹

گفتنی است؛ نرخ ارز‌های دیجیتال لحظه‌ای در حال تغییر است و اعداد جدول در زمان تنظیم این خبر ثبت شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۱۵:۴۲ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
در تبادلات رمز ارزها عموما اگر کسی بخواهد از تغییرات مصون باشد بهتر است رمز ارز خود را هر موقع خواست با تتر تعویض کند . قیمت تتر همواره یک دلار است. یعنی مثلا اگر الان قیمت بیت کوئین 50 هزار دلار است سریع آن را با تتر معاوضه کند و 50 هزار تتر داشته باشد در این صورت مبلغ کم و زیاد نمی شود و از تغییرات آنی مصون می باشد. بهتر است این رسانه از مزیتهای رمز ارزها بگوید نه از معایب (البته از نظر خودشان).
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۱۴:۰۲ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
قیمت بیت کوئین هر چند هم باشد خیلی خیلی بهتر از ریال و یا تومان خودمان هست و اینقدر به دارندگانش ضرر نمی زند. ریال در عرض سه سال نزدیک به 10 برابر کم ارزش شد ولی بیت کوئین چندین برابر شده است....
آخرین اخبار