معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه شهرسازی خراسان شمالی:

۵۰ درصد مسکن مهر بدون متقاضی خراسان شمالی تعیین تکلیف شد

علی فخرانی گفت: تاکنون هزار و ۱۷۲ واحد مسکن مهر در استان که بدون متقاضی بود، تعیین تکلیف شده است و وضعیت مابقی دیگر واحد‌ها که به همین میزان است تا پایان امسال مشخص می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  علی فخرانی معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه شهرسازی خراسان شمالی گفت : پیش از این ۲ هزار و ۹۰ واحد مسکن مهر استان در شهر‌های بجنورد، شیروان و اسفراین به علت نداشتن متقاضی موثر، بلاتکلیف بود که اخیرا بخش زیادی از این واحد‌ها به متقاضیان جدید تخصیص داده شده است.


بیشتر بخوانید 


معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه شهرسازی خراسان شمالی با اشاره به اینکه این پروژه‌های مشکل دار مسکن مهر زیر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند گفت: اخیرا ۶۰۸ واحد مسکن مهر در اسفراین به تعاونی مسکن آذین فورج تخصیص شده است.

او افزود : در شیروان هم پروژه ۶۰ واحدی به تعاونی مسکن مهر اتحاد و پروژه ۵۴ واحدی به تعاونی مسکن نانوایان واگذار شد و ۷۲ واحد هم به صورت خودمالکی به سازنده واگذار می‌شود.

او گفت : در گلستان شهر بجنورد هم پروژه ۴۸ واحدی تگن سازه به شرکت تعاونی اقتصاد و رسانه تخصیص داده شده، پروژه ۶۶ واحدی دیگر به تعاونی مسکن اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ۱۹۲ واحد هم به کارکنان ناجار تخصیص داده شده است.

فخرانی تاکید کرد: مابقی واحد‌های مسکن مهر هم امسال تعیین تکلیف می‌شود.

او افزود: با توجه به گرانی، افزایش قیمت و تورم، متقاضی موثر که توان مالی برای تامین آورده داشته باشد، وجود نداشت از این رو اجرای این پروژه‌ها بلاتکلیف مانده بود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه شهرسازی خراسان شمالی گفت: ۷۲ واحد مسکن مهر جاجرم هم به صورت خودمالکی به سازنده واگذار می‌شود.

در خراسان شمالی ۲۴ هزار و ۶۲ واحد مسکن مهر در شهر‌های بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت استان برنامه ریزی و اجرا شده است.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.