سازمان هواپیمایی کشوری به یک شرکت خدمات مسافرت هوایی به دلیل عدم رعایت ممنوعیت فروش بلیت کشور‌های هند و پاکستان اخطار داد.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اعلام سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت خدمات مسافرت هوایی سفر‌های علی بابا، علی رغم مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر ممنوعیت سفر به/از کشور‌های هند و پاکستان و ابلاغ آن از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، همچنان بلیت هواپیما در مسیر‌های یاد شده را به فروش می‌رساند.

ضمن اعلام اخطار به آن شرکت نسبت به توقف فروش بلیت، این اقدام شرکت علی بابا تخلف محسوب شده و در صورت عدم رعایت مقررات مربوطه مطابق با قوانین و مقررات اقدام خواهد شد.


  • بیشتر بخوانید

پروازها به هند و پاکستان همچنان برقرار!


گفتنی است؛ هیچ گونه پروازی به صورت مستقیم و غیرمستقیم از هندوستان و پاکستان اجازه ورود به ایران و فرود در فرودگاه‌های کشور را ندارد و همچنین شهروندان می‌توانند بر اساس ضرورت با پرواز‌های کانکشنی ایرلاین‌های خارجی به هند سفر کنند، اما تا اطلاع ثانوی و تغییر نکردن مصوبات در این زمینه هیچ یک از مسافرانی که به هند و پاکستان یا کشور‌های ویژه سفر کرده‌اند، اجازه ورود به کشور را ندارند.

همچنین در صورت مشاهده فروش بلیت در مسیر‌های مذکور با دفاتر خدمات مسافرت هوایی متخلف به طور جدی برخورد خواهد شد و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به سازمان هواپیمایی کشوری گزارش دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار