فردی که در پوشش ویزیتوری تاکسی‌های اینترنتی با فعال کردن رمز دوم حساب رانند‌های متقاضی حساب ۵۴ نفر را خالی کرد، دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ سامع خورشاد رئیس پلیس فتا مازندران گفت: در پی مراجعه چند تن از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی به پلیس فتا استان با ارایه شکواییه‌ای به پلیس فتا اعلام کردند به تازگی متوجه شدند شخص یا اشخاصی ناشناس به حساب آن‌ها دسترسی داشته و از حساب بانکی‌شان به صورت غیر مجاز برداشت شده است.

او افزود: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکیان و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی صورت گرفته توسط تیم کارشناسان این پلیس مشخص گردید متهم ویزتور ثبت‌نام کننده رانندگان تاکسی‌های اینترنتی است، در این خصوص با هماهنگی مقام قضائی نامبرده دستگیر و به پلیس فتا شهرستان قائمشهر منتقل شد.

سرهنگ خورشاد گفت: متهم پس از دستگیری در ابتدا منکرهرگونه بزه ارتکابی شد و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و روبه رو شدن با ادله دیجیتال انکارناپذیر جمع‌آوری گردیده لب به سخن گشود و به برداشت غیر مجاز از حساب ۳۴ نفر که از از شهروندان تا این لحظه اعتراف کردند و مبالغ کلاهبرداری شده ازشهروندان تا این لحظه ۶۵۰ میلیون ریال بر آورد شده است.

رئیس پلیس فتا مازندران افزود:سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده و همچنین کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویداد‌های سایبری را از این سایت دریافت کنند وشماره تماس ۰۱۱۲۱۸۲۴۷۱۵ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان در سراسر استان است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.