سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب خبر داد؛

بستری ۶۸ نفر مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بناب

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب از آغاز واکسیناسیون عمومی افراد بالای ۸۰ سال در شهرستان بناب خبر داد و گفت:هم اکنون ۶۸ نفر مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بناب بستری هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،وحید رضایی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب در جلسه اضطراری ستاد مقابله با کرونای شهرستان بناب  گفت: فاز اول واکسیناسیون بدون کوچک‌ترین مشکلی با تلاش همکاران به صورت سه شیفت انجام شد.

به گفته او  تاکنون یک هزار و ۸۰۲ دز واکسن به شهرستان بناب تحویل شده که یک هزار و ۱۱۱ دز تزریق شده است.

او با بیان اینکه واکسیناسیون عمومی سالمندان بالای ۸۰ سال علیه کرونا از امروز آغاز شده و تا سیزدهم اردیبهشت ماه ادامه خواهد یافت؛افزود: یک هزار و ۹۰۰ نفر در شهرستان بناب بالای ۸۰ سال داریم که به ۸۰ درصد گروه هدف تزریق خواهد شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب خاطرنشان کرد: مردم و شهروندان عزیز نگران اجرای مراحل واکسیناسیون نباشند و به ترتیب اولویت با آن‌ها تماس گرفته خواهد شد که پیش بینی می‌کنیم در دو نوبت شیفت صبح و عصر ۵۰۰ نفر واکسینه شوند.

رضایی گفت: از لحاظ رنگ بندی شهرستان بناب جزو شهر‌های قرمز کرونایی است و هم اکنون ۶۸ نفر مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بناب بستری هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.