بیش از ۶ هزار دانش آموز خراسان جنوبی در جشنواره نوجوان سالم و ابتکارات مدرسه‌ای مشارکت کردند.

واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در سال تحصیلی جاری، ۶ هزار و ۱۳۴ دانش آموز خراسان جنوبی در دهمین جشنواره نوجوان سالم و هشتمین جشنواره ابتکارات مدرسه‌ای شرکت کردند.

او افزود: بیش از ۶ هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره‌ها ارسال شد که از این تعداد، ۳۴۰ اثر مجوز حضور در مرحله استانی را کسب کردند.

واقعی با اشاره به راهیابی ۳۰ اثر برتر استان به مرحله کشوری، تصریح کرد: این آثار در قالب موضوعاتی از قبیل نقاشی، مقاله نویسی، روزنامه دیواری، فیلم داستانی، عکاسی، پوستر، پویانمایی، چند رسانه ای، ایده پردازی، موشن گرافی و نرم افزار چندرسانه‌ای تولید شده بودند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، گسترش نهضت فرهنگ پیشگیری از اعتیاد، کاهش آسیب‌های اجتماعی، شناسایی ظرفیت مدارس در زمینه‌ی مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی، معرفی دستاورد‌ها و ابتکارات پیشگیری و مراقبت، معرفیو شناسایی الگو‌های موفق آموزش پیشگیری و مراقبت را از مهم‌ترین اهداف این جشنواره برشمرد.

او بیان کرد: شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از رفتار‌های پرخطر از جمله محور‌ها و موضوعات دهمین جشنواره نوجوان سالم و هشتمین جشنواره ابتکارات مدرسه‌ای بوده است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.