برخی کشتی گیران آزادکار برای رسیدن به دوبنده تیم ملی با نظر کادر فنی راهی رقابت‌های بین المللی در کشور لهستان خواهند شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق تصمیم کادر فنی رقابت‌های انتخابی درون اردویی در اوزان ۵۷ و ۸۶ کیلوگرم برای حضور در المپیک ۲۰۲۱ توکیو، اواخر سال گذشته در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شد که رضا اطری و حسن یزدانی با برتری مقابل حریفان خود به دوبنده تیم‌ملی رسیدند، اما با توجه به اینکه در آن مقطع زمانی هنوز تکلیف ۳ سهمیه المپیک مشخص نشده بود با نظر کادر فنی قرار شد برای سایر اوزان پس از رقابت‌های گزینشی قزاقستان تصمیم گیری شود.

بنابراین گزارش اواخر فروردین ماه امیرمحمد یزدانی، یونس امامی و محمدحسین محمدیان توانستند در رقابت‌های گزینشی المپیک در قزاقستان سهمیه‌های باقیمانده المپیک در اوزان ۶۵، ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم را کسب کنند تا با احتساب ۳ سهمیه کسب شده در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹، سهمیه‌های المپیک برای تیم ملی کشتی آزاد تکمیل شود و کادر فنی با خیالی آسوده ضمن مهیا ساختن تیم به فکر انتخاب بهترین نفرات جهت حضور در توکیو نیز باشد.

در همین راستا غلامرضا محمدی و همکارانش در نظر دارند برخی گزینه‌های ترکیب تیم اعزامی به المپیک را در یک میدان بین المللی معتبر محک بزنند و به همین دلیل نیز قرار است تعدادی از آزادکاران اواسط خرداد ماه راهی جام زیلکوفسکی لهستان شوند تا با بررسی عملکرد فنی آن‌ها در مقابل رقیبان خارجی و یا احتمال رویارویی مستقیم کشتی گیران کشورمان با هم در خصوص معرفی آزادکاران المپیکی تصمیم گیری شود.

گفتنی است نهمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی آزاد از روز ۶ اردیبهشت ماه در محل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده و این اردو تا ۱۷ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار