استاندار همدان گفت: انتخاب افراد کارآمد و نخبه در انتخابات شورا‌ها نقش بسزایی در توسعه شهر و روستا دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سید سعید شاهرخی استاندار همدان در نشست اعضای منتخب شورا‌های اسلامی و دهیاران استان به مناسبت روز شورا‌ها افزود: فعالیت شورا‌های شهر و روستا نشانه تجربه ارزشمند و ماهیت مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی است.

استاندار همدان با بیان اینکه تشکیل شورا‌ها نشانه مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی است، بیان کرد: توسعه روستا‌ها و حمایت از دهیاران از برنامه‌های با اولویت دولت است که در سال‌های اخیر اقدامات بزرگی در این حوزه صورت گرفته است.

شاهرخی با بیان اینکه ،انتخاب افراد کارآمد در شورا‌ها موجب توسعه شهر و روستا می‌شود اظهار داشت: باید برای برگزاری مطلوب انتخابات، افزایش نشاط و امید مردم در زمینه مشارکت حداکثری را در نظر گرفت.

او با بیان اینکه بیش از ۶۲۵ هزار نفر از جمعیت استان در روستا‌ها ساکن هستند عنوان کرد: در انتخابات شوراها، ۲ هزار و ۶۳۷ نفر انتخاب می‌شوند که ۱۶۹ نفر در شهر‌ها و مابقی در روستا‌ها خدمت می‌کنند.

شاهرخی ابراز داشت: براساس جمعیت روستا‌های استان، ۴۶۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری با پنج هزار نفر اشتغالزایی سال گذشته در بخش روستایی استان همدان انجام شد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار