در بازدید دادستان عمومی و انقلاب رودبارجنوب به یک واحد شیرینی فروشی و یک فروشگاه زنجیره ای تذکر و سه شیرینی فروشی و شیرینی پزی دیگر پلمب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در راستای حفظ و حراست ازحقوق و سلامت عامه و نظارت بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبارجنوب از کارگاه‌های شیرینی پزی و شیرینی فروشی این شهر بازدید کرد.

حامد عمرانی، دادستان عمومی و انقلاب رودبارجنوب در حاشیه این بازدید ضمن تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی مصوب ستاد ملی مبارزه با کرونا، گفت: سلامت مردم خط قرمز دستگاه قضایی است و با واحد‌های صنفی که با سهل انگاری سلامت مردم را به مخاطره بیندازند، برخورد خواهد شد.

او اظهار کرد: در این بازدید ضمن تذکر به یک واحد شیرینی فروشی و یک فروشگاه زنجیره ای، سه شیرینی فروشی و شیرینی پزی دیگر پلمب شد.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه در جریان این بازدید و در راستای حفظ حرمت ماه مبارک رمضان دستور پلمب یک قهوه سرا نیز صادر شد، ادامه داد: از ابتدای امسال دو بازدید از سوی هیات‌های نظارتی از سطح بازار شهرستان انجام و مقرر شد که این بازدید‌ها به صورت مستمر ادامه پیدا کند.

این بازدید با حضور فرماندار، معاون فنی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، فرمانده سپاه، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان و سایر مسئولان شهرستان رودبار جنوب صورت گرفت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار